يکي از مراجع تقليد گفت: امروز اوباما و جان کري آرزوي ديدن سردار قاسم سليماني را دارند، ما بايد به گونه‌اي باشيم که صهيونيست و تمام سلطه گران در عذاب باشند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ آيت الله العظمي حسين نوري همداني در ديدار جمعي از فرماندهان نيروي انتظامي اظهار داشت: خداوند نعمت‌هاي بسيار زيادي به ما عنايت کرده به طوري که ما از شمارش آن ناتوانيم.وي بيان داشت: همواره در قرآن کريم تاکيد شده که انسان نعمت‌هاي خداوند را شکرگزاري کند و توجه، شناخت، قدرداني، نگهداري و شکر و سپاس از فرهنگ قرآن کريم است به طوري که 73 مرتبه در اين کتاب آسماني از مسئله شکر سخن گفته شده و تشويق و ترغيب مردم به سپاسگزاري تاکيد شده است.

استاد برجسته حوزه عنوان کرد: خداوند انسان را موجودي ممتاز آفريد و هيچ مخلوقي از لحاظ ويژگي، استعداد و توانايي به انساني نمي‌رسد و هر آنچه در زمين و آسمان است براي انسان آفريده شده است.وي تصريح کرد: انسان همواره سه مسئوليت در زندگاني خود دارد که اولين آن مسئوليت فردي است و انسان بايد ابتدا خود را بشناسد و جهان بيني صحيح و الهي داشته باشد.

آيت الله نوري همداني ادامه داد: خداوند در قرآن کريم همواره مي‌خواهد به انسان بفهماند که جهان قانونمند و هدفمند است.وي با بيان اين که انسان به خصوص مسلمانان در برابر مردم مسئوليت دارند، ابراز کرد: انسان همچنين مسئوليت اجتماعي دارد زيرا در اجتماع زندگي مي‌کند و نبايد فقط به خودش فکر کند.

اين مفسر قرآن کريم يادآور شد: امروز مستکبران تمام قدرت خود را براي کوبيدن اسلام به کار گرفته اند و اين اندازه ظلم در تاريخ سابقه نداشته است و آن به اين دليل است که مستکبران علم را نيز استخدام کرده‌اند.وي شيعيان افزود: قرنها مسلمانان تحت استعمار قرار داشتند و مسلمانان تضعيف و به حاشيه رانده شده بودند.

آيت الله نوري همداني ادامه داد: دشمن منابع ما را به غارت برد و فرهنگ و سياست ما را قبضه کرد و جواناني که براي تحصيل به خارج مي‌رفتند را نيز شست و شوي مغزي مي‌داد.وي بيان کرد: با ايجاد انقلاب اسلامي توسط امام خميني(ره) نعمت بزرگي نصيب ما شد و با ساختن نظام ولايي بيدارگري در دنيا به وجود آمد.

عمل به مسئوليت اجتماعي سنگين است

آيت الله نوري همداني بيان داشت: سومين مسئوليت مسئوليت شغلي است که بايد آن را امانت براي خود بدانيم.

اين مرجع تقليد شيعيان ابراز کرد: ما بايد روز به روز قوي تر باشيم و منابع دفاعي و نظامي خوبي داشته باشيم.وي افزود: امروز اوباما و جان کري آرزوي ديدن سردار قاسم سليماني را دارند، ما بايد به گونه‌اي باشيم که صهيونيست و تمام سلطه گران در عذاب باشند.ب

ايشان افزودند: سردار قاسم سليماني افتخار مسلمانان و نظام است . قاسم سليماني يک نفر نيست بلکه يک تفکر است که امروز آمريکايي‌ها به اين موضوع پي برده‌اند. با وجود سردار سليماني تمام توطئه‌ها در منطقه شکست مي‌خورد.
برچسب ها: اوباما ، کری ، حاج قاسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار