مدیر مرکز هیئت مدیره حمایت از معلولان ضایعه نخاعی برای رفاه شهری در تردد و حمل و نقل ویژه معلولان خواستار رسیدگی ویژه مسئولان به این امر شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی ضرابی مدیر مرکز هیئت مدیره مرکز حمایت از معلولان ضایعه نخاعی در نشست خبری به مشکلات عدیده معلولان اشاره کرد و گفت: مرکز حمایت از معلولان از سال 85تاسیس شده و از دو ویژگی خاص برخوردار است که اولین ویژگی معلولیت خود کارمندان این مرکز و دیگر ویژگی آن ارائه خدمات رایگان به معلولان ضایعه نخاعی است.
 
وی با اشاره به هزینه‌های گزاف درمان معلولان تصریح کرد:‌ هزینه‌های درمان ضایعه درمان نخاعی بسیار زیاد است  و با توجه به عدم پوشش بیمه معلولان در این زمینه با مشکلات بسیاری در حوزه درمان مواجه هستیم.

مدیر مرکز هیئت مدیره مرکز حمایت از معلولان ضایعه نخاعی، افزود: بازگشت دوباره معلول ضایعه نخاعی به جامعه در اولویت کارهای این مرکز است که سعی می‌کنیم در یک دوره سه ماهه این بازگشت را انجام دهیم اما مشکل مهم در این زمینه فراهم نبودن بسترهای جامعه برای پذیرش معلول است.

وی به عدم مناسب سازی محیط شهری اشاره کرد و گفت: معلولان در زمینه حمل و نقل تردد شهری مشکلات بسیاری دارند که از مسئولان انتظار می‌رود به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ضرابی خاطر نشان کرد: از مسئولان امر انتظار می‌رود تا با در نظر گرفتن شرایط خاص معلولان تسهیلات ویژه‌ای را برای این قشر در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار