داورزنی:

تا نیم فصل شرایط بهتر نشود تصمیم مهمی می گیریم/ نمیگذارم خاطره افتخارآفرینی های منصوری پاک شود

مربی تیم فوتسال منصوری قرچک به دنبال برطرف نشدن مشکلات مالی بار دیگر از احتمال کناره گیری باشگاه منصوری در تعطیلات نیم فصل اول سخن گفت.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد برطرف نشدن مشکلات مالی تیمش گفت: هنوز هم با وجود تمام تهدید ها و قول و قرارها هیچ اتفاق جدیدی در باشگاه منصوری رخ نداده است و با همان شرایط بد به فعالیتمان ادامه می دهیم چرا که از اول هم گفته بودیم که تا تعطیلات نیم فصل خودمان را می‌رسانیم

اما قطعا در نیم فصل تصمیم مهمی خواهیم گرفت. یا پول توسط مسئولان شورای اسلامی شهر و یا توسط آقای منصوری به تیم تزریق می شود و یا اینکه نمی‌توانیم در ادامه رقابتها شرکت کنیم چرا که ممکن است بسیاری از بازیکنانمان را در نیم فصل از دست بدهیم.
 
کماکان تمرینات تیم منصوری در حال برگزاری است چون اعتقاد داریم باید همواره در اوج آمادگی باشیم. هر اتفاقی که بیفتد باید منصوری قرچک را در حد یک تیم خوب لیگ برتری حفظ کنیم. البته وقتی پول به تیم تزریق شود و این روزهای ما به پایان برسد قطعا افسوس تمام امتیازاتی را که به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم بخوریم. چون واقعا روزهایی بوده که می توانستیم برنده باشیم اما مشکلات مانع از نتیجه گیری ما شده است.
 
وی در پایان افزود : فعلا به تلاش خود ادامه می دهیم و سعی می کنیم علیرغم مشکلات با تلاش خود شان و جایگاه منصوری را حفظ کنیم. اگر به حرمت و نام باشگاه بزرگ منصوری نبود، قطعا خیلی زودتر از این از فعالیت دست می کشیدیم. حتی اگر نمی‌توانیم منصوری را به جایگاه واقعیش که سکونشینی است برسانیم، نباید اجازه دهیم به پایین جدول نزدیک شویم تا خاطره افتخار آفرینی های این تیم از اذهان پاک نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، داورزنی ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار