اجرای ویژه عکاسان وخبرنگاران نمایش " "بازی بی کلام۱و۲" برگزار می‌شود

نمایش "بازی بی کلام 1و2" نوشته ساموئل بکت است .این نمایش اولین تجربه کارگردانی مشترک علی اکبر علیزاد و علی رضا کی منش می باشد که ۱۵ آذر ماه در سالن موج نو ویژه خبرنگاران وعکاسان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش"بازی بی کلام 1و2" نوشته ساموئل بکت است. این نمایش اولین تجربه کارگردانی مشترک علی اکبر علیزاد و علی رضا کی منش می باشد که۱۵آذر ماه در سالن موج نو ویژه خبرنگاران وعکاسان به روی صحنه می رود.

علی اکبر علیزاد و علیرضا کی منش هشت سال است که در «گروه تئاتر۸۴» به عنوان کارگردان و بازیگر با یکدیگر فعالیت می‌کنند. در طی این سالها هشت نمایش کوتاه از ساموئل بکت را در کشورهای ایران، انگلستان، رومانی و هلند بر روی صحنه برده‌اند. 

نمایش «بازی بی‌کلام شماره‌ی 1و دو» نهمین کار مشترک این دو هنرمند بر روی آثار بکت است. این نمایش‌ها در اصل پانتومیم‌هایی هستند که برای حرکات موزون طراحی شده‌اند. در این دو اجرا علیزاد و کیمنش با دور شدن از فضای رئالیستی و در ادامه‌ی تجربه‌ی خود در آخرین نوار کراپ (۱۳۹۱)، بر روی طراحی حرکت و بدن بازیگر تمرکز کرده‌اند.

بازی بی کلام از سیزدهم آذر ماه ۱۳۹۳ تا  اول دی ۱۳۹۳ در سالن تازه تاسیس «موج نو» واقع در خیابان میرداماد در ساعت ۱۸:۰۰به روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار