دیدار رییس جمهور آذربایجان از غرفه ایران در باکوتل 2014

رئیس جمهور اذربایجان با حضور در غرفه ایران در باکتول 2014 ازمحصولات و خدمات تولیدی شرکتهای فعال ایران در حوزه ICT بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به همراه تعدادی از وزاری شرکت کننده در باکوتل 2014 با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران با بازدید ازمحصولات و خدمات تولیدی شرکتهای فعال ایران در حوزه ICT از نزدیک در جریان توانمندی های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

در این بازدید رئیس جمهور آذربایجان با اشاره به سفر خود به تهران و سفر دکتر روحانی رییس جمهور ایران به باکو گفت: روابط ایران و آذربایجان در تمامی حوزه ها به سرعت در حال پیشرفت است که ما از این توسعه روابط حمایت می کنیم.

رئیس جمهور آذربایجان همچنین با توجه به حضور وزیر ارتباطات آذربایجان و سفر خود به تهران خواستار همکاری های نزدیک و تبادل تجربیات دو کشور در زمینه صنایع مخابراتی و فناوری اطلاعات شد.

وی اظهار داشت: دو کشور در این زمینه می توانند بازار مناسبی برای همدیگر باشند.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این بازدید، توضیحاتی در مورد وضعیت و نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه دانش و فناوری در ایران به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه کشور ارائه کرد که مورد توجه رئیس جمهور آذربایجان قرار گرفت.

گفتنی است، تعدادی از شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان معرفی کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار