شهنازی: شیخ احمد هم به انتخابات خوب ایران اعتراف کرد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: ادامه موفقیت ورزشی ایران در بازی‌های ساحلی آسیا ؟؟ شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در نشست رسانه‌ای در مورد عملکرد کاروان ورزش ایران در بازی‌های ساحلی آسیا عنوان کرد: موفقیت بدست آمده از این بازی‌ها اتفاقی نیست و این اتفاق خوب از نگاه جهان به نام ایران ثبت شد.از ابتدای امسال  ورزش ایران بسیار خوب عمل کرده و ما ادامه این موفقیت‌ها را در بازی‌های ساحلی پوکت دیدیم.
 
وی ادامه داد: شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا هم در مورد نتایج ایران اعلام کرد که" واضح است که انتخابات خوبی در ورزش ایران رخ داده است" این نتایج کار ایران را برای المپیک ریو سخت‌تر کرده است امیدوارم با کمک مجلس و دولت بتوانیم اعتبارات لازم را بدست آوریم.
شهنازی با بیان اینکه نگاه‌ها در نتایج مسابقات تک رشته‌ای با بازی‌های المپیکی متفاوت است، مردم و مسئولان در مقام مقایسه به بازی‌های المپیکی نگاه می‌کنند. سیاست‌ ما در این بود که رشته‌هایی که در اینچئون موفق نبودند به پوکت اعزام شوند.

درباره اعتراض کمیته حل المپیک نسبت به ناداوری صورت گرفته در بازی‌های آسیایی اینچئون در کشتی سعید عبدولی خاطرنشان کرد: با هماهنگی شورای المپیک آسیا اعتراض کردیم تا از ظلم صورت گرفته در ادامه جلوگیری شود.
عبدولی در کنار ما بود و دفاع جانانه کمیته را هم دید.

آنها اعتراف کردند که حق با ماست اما به خاطر تبصره اتحادیه کیش و جدول مسابقات نمی‌شد نتیجه را تغییر داد. این اتفاق باعث می شود برای آینده پیش بینی آیین نامه‌های جدیدی را کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، شهنازی ، شیخ احمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار