پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازیکنان "جعل‌کننده کارت معافیت" نباید حق بازی در تیم‌های نظامی داشته باشند

رییس کمیسیون اصل نود مجلس در مورد پرونده "جعل کارت معافیت سربازی بازیکنان"، گفت: در حال نامه‌نگاری و پیگیری موضوع هستیم تا این بازیکنان در تیم‌های نظامی حق بازی نداشته باشند.

"محمدعلی پورمختار" نماینده مردم کبودر آهنگ؛ بهار و لالجین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به پرونده «جعل کارت معافیت سربازی بازیکنان » اشاره کرد و گفت: این پرونده در حال رسیدگی است.
 
وی در مورد اینکه آیا این بازیکنان با وجود ارتکاب جرم جعل کارت معافیت خدمت سربازی در سایر تیم‌ها بازی خواهند کرد، افزود: به اعتقاد من نباید این بازیکنان حق بازی در تیم‌های نظامی داشته باشند.
 
رییس کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: در حال نامه‌نگاری و پیگری موضوع هستم تا این بازیکنان در تیم‌های نظامی حق بازی نداشته باشند.
 
وی ادامه داد: این تصمیم منطقی نیست تا این بازیکنان در تیم‌های نظامی حضور بازی کنند.
 
نماینده مردم کبودرآهنگ، بهار و لالجین خاطرنشان کرد: باید در مورد تصمیم حضور این بازیکنان در تیم‌های نظامی تجدید نظر شود.
 
گفتنی است، اخیرا تعدادی از بازیکنان لیگ برتر به جای حضور در خدمت مقدس سربازی و دفاع از مرز وبومشان که وظیفه همه جوانان این کشور است اقدام به جعل کارت معافیت خدمت سربازی کرده اند!
 
اما نکته قابل تامل اینکه مسئولان ذیربط بجای تنبیه این بازیکنان و اجرای نص صریح قانون در مورد آنان بنا دارند این بازیکنان را به تیم‌های نظامی بفرستند تا در آنجا به فعالیت خود ادامه بدهند! یعنی تنبیه آنها صرفا انتقال از یک باشگاه به باشگاه دیگر خواهد بود!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۲۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
احسنت حتما پیگیری کنیدتااین افراد متقلب وجاعل دوباره هوس تقلب به ذهنشم خطور نکندقانون یعنی برابری فقیر وغنی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۰۹:۰۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
نباید هم بازی بکنند برن پست بدن مثل من شب تا صبح تا قدر عافیت بدونن

کسی که خلاف میکنه باید جورش بکشه
آخرین اخبار