سیموئنه: هماهنگی تیممان بیشتر شده است/ امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند

سرمربی تیم اتلتیکو مادرید معتقد است هماهنگی تیمشان نسبت به ابتدای فصل بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا امشب میزبان تیم دیپورتیو لاکرونیا خواهد بود.

سیموئنه سرمربی اتلتیکو می‌گوید هماهنگی بین شاگردانش نسبت به ابتدای فصل بیشتر شده است.

وی در این خصوص گفت: تیم ما از ابتدای فصل تاکنون پیشرفت زیادی داشته است کارگروهی پر قدرت ساعت شده است قدرت فردی بازیکنان بالاتر رود.

خوشبختانه تیم ما از هماهنگی بالایی برخوردار است و حفظ هماهنگی در طول سابقه کار دشواری است.

وی در ادامه در خصوص تیم دیپورتیو گفت: ما باید بازی را با قدرت آغاز کنیم تیم رقیب پس از کسب سه پیروزی پشت سر هم به این بازی می‌آید، بنابراین ما باید کاملا محتاط و مواظب باشیم.

تیم ما روز پنجشنبه در زمین تمرین کرد و فقط به کارهای بدنسازی روی آوردیم تیم به این تمرین بدنسازی نیاز داشت مطمئنا هیچ خدشه‌ای به برنامه ما وارد نخواهد کرد.

وقتی تیمی در خانه بازی می کند قدرتش دو چندان می‌شود ما هم در این بازی میزبان هستیم، امیدوارم ورزشگاه مملو از تماشاگر شود با حمایت هوادارنمان می‌توانیم هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و از کورس قهرمانی عقب نمانیم.
تیاگو در بازی امشب به میدان خواهد رفت ما باید جای خالی گابی را با هافبکی که بتواند دستورات و خواسته‌های ما را در زمین پیاده کند، پر کنیم.

سیموئنه در خصوص نبودن نام کوکی در لیست تیم رویایی فیفا گفت: کوکی بازیکن بسیار بزرگی است او فصل گذشته بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشت و به اعتقاد من یکی از بهترین‌های جهان بود نام او امسال در لیست بهترین‌های فیفا قرار ندارد و همین می‌تواند انگیزه‌ای برای این بازیکن باشد تا تلاشش را دو چندان کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار