کوئمن: آگرئرو همانند روماریو است

رونالد کوئمن سرمربی ساوتهمتن سوجیو آگرئرو را به روماریو برزیلی تشبیه کرد از سوی دیگر سرمربی سیتی اطمینان دارد این بازیکن قابلیت پیشرفت بیشتر را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت تیم ساوتهمتن باید روز یکشنبه در خانه میزبان منچسترسیتی باشد و رونالد کوئمن سرمربی این تیم فقط نسبت به سرجیو آگرئرو احساس نگرانی می‌کند.

ملی‌پوش آرژانتینی در فصل 2014 – 2015 مجموعا 17 گل به ثمر رساند و سرمربی ساوتهمتن دلیل منطقی برای ترسیدن از وی دارد.

آگرئرو 26 ساله را می‌توان برگ برنده مانوئل پیگرینی در منچستر سیتی دانست به ویژه آنکه در دیدار سه شنبه گذشته مقابل بایرن مونیخ به تنهایی 3 گل به ثمر رساند.

کوئمن در توصیف آگرئرو را شبیه به آن دانست روماریو ستاره برزیلی و بازیکن سابق بارسلونا است من خودم با روماریو هم بازی بودم.

گاهی اوقات تصور می‌کردیم روماریو خواب است اما ناگهان شاهد گلزنی‌اش بودیم هر دو آنان توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند و همین موضوع کار را برای مدافعان ساوتهمتن دشوار می‌سازد البته همین موضوع است که بازی فوتبال را زیبا و مهیج می‌سازد.

لازم به ذکر است ساوتهمتن هم اکنون پس از چلسی در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.
پیگرینی: آگرئرو باز هم پیشرفت می‌کند.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی هم معتقد است آگرئرو هم طراز با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ارزش دارد.

پیگرینی گفت: آگروئرو هنوز جا برای پیشرفت بیشتر دارد او سالهای زیاد دیگری هم می‌تواند در صدر برترین مهاجمان جهان قرار داشته باشد.

همیشه از او خواسته ام بیشترین تلاش خود برای تبدیل شدن به برترین بازیکن جهان را بکار بندد زیرا معتقدم آگرئرو دارای چنین شرایطی است. خیلی خوش شانس بوده‌ایم که او را در اختیار داریم.

آگرئرو به زودی صدمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را تجربه می‌کند او در 99 بازی قبلی مجموعا 64 گل به ثمر رساند پس از آلن شیرر با 79 گل و رودفن نیسترودی با 68 گل سومین گلزن برتر لیگ جزیره در 100 بازی نخست بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوئمن ، آگوئرو ، روماریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار