پایان تصویربرداری "سالهای ابری" در تهران / خلعتبری برای "سالهای ابری" موسیقی می‌سازد

تصویربرداری «سالهای ابری» به تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی و کارگردانی مهدی کرم پور در تهران به پایان رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر تولید سریال «سالهای ابری» درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی روز گذشته، 7 آذر در لوکیشنی حوالی میدان نیاوران به پایان رسید.
 
مسعود عسگری افزود: سکانس پایانی این سریال به «خانه سیمین» مربوط بود و در آن  پژمان جمشیدی، رضا ذاکری و سپیده اعلایی جلوی دوربین رفتند.
 
وی گفت: تدوین این مجموعه تلویزیونی به موازات تصویربرداری اثر پیگیری می شد و اکنون میثم مولایی روزهای پایانی تدوین «سالهای ابری» را پشت سر می گذارد.
 
عسگری درباره موسیقی این سریال نیز گفت: فردین خلعتبری ساخت موسیقی این سریال را آغاز کرده و به زودی تکلیف تیتراژ مجموعه «سالهای ابری» نیز مشخص خواهد شد.
 
این مدیر تولید گفت:  تیتراژ این برنامه بر اساس ترانه ای از افشین یداللهی ساخته می شود و اکنون در حال مذاکره با یکی از خوانندگان شناخته شده کشور برای تیتراژ پایانی این سریال هستیم.
 
مدیر تولید «سالهای ابری» گفت:  عوامل تولید در تلاش هستند تا مراحل فنی کار به گونه ای پیش برود که سریال به زودی برای پخش از آنتن شبکه دو آماده شود.
 
«سالهای ابری» با نام قبلی «سالار» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیما است که با هنرنمایی علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله، امید روحانی و برزو ارجمند در حال تولید است. مهدی کرم‌پور این مجموعه تلویزیونی در 20 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو کارگردانی می کند و 20 بازیگر بومی نیز در شهرهای جنوبی کشور در کنار بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند.    
 
 در خلاصه داستان سال‌‌های ابری که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.
 
 از دیگر عوامل اصلی این پروژه می توان به مدیر تصویر‌برداری: فرزین خسروشاهی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: حسین مجد، مجری طرح: فریبا ساسانی، طراح لباس: مهنوش عباسی، طراح گریم: کیان اولادوطن، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران: شکوفا کریمی، منشی صحنه: دنیا راد و عکس: صبا قاسمی اشاره کرد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.