در اعتراض به حمله به منزل شیخ عیسی قاسم

تظاهرات هواداران جریان صدر در برابر سفارت بحرین در بغداد

ده‌ها تن از هواداران جریان صدر در اعتراض به حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در برابر سفارت بحرین در بغداد تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری المسله، ده‌ها تن از هواداران جریان صدر در بغداد، امروز در اعتراض به حمله نیروهای بحرینی به منزل مرجع دینی آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین تظاهرات کردند و با محکوم نمودن شکستن حرمت مراجع دینی، انجام این حمله را تلاش نظام بحرین برای ساکت کردن صدای جنبش مردم عنوان نمودند.

المسله به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: ده‌ها تن از هواداران جریان صدر صبح امروز در برابر سفارت بحرین در منطقه "منصور" غرب بغداد در اعتراض به حمله نیروهای بحرینی به منزل مرجع دینی آیت الله شیخ عیسی قاسم در روز سه شنبه هفته گذشته، تظاهراتی برپا کردند.

المسله به نقل از خبرنگار خود اعلام کرده است که معترضان با بالابردن پلاکاردهایی اقدام به سردادن شعارهایی در محکومیت حادثه شکستن حرمت مراجع دینی وعلماء و جنبش مردمی بحرین کرده و تأکید کردند که حمله به خانه شیخ عیسی قاسم تلاش دولت بحرین برای ساکت کردن صدای جنبش مردمی است.

گفتنی است، در نماز جمعه ای که روز گذشته در منطقه دراز در غرب منامه برگزار گردید، علماء بحرین خواهان خواندن نماز در پشت مرجع دینی شیخ عیسی قاسم در محکومیت حمله به خانه وی از سوی نیروهای دولت بحرین شدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار