سنندج؛

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان سقز

معاون مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: 43 یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان سقز برگزار می شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، مظفر رستمی گفت: 43 یادوار شهدای شاخص دانش آموزی از نهم آذر تا 22 بهمن سال جاری در سطح شهرستان سقز برگزار خواهد شد.

وی افزود: تعداد 33 یادواره در شهر سقز و روستاهای بخش مرکزی و سرشیو و 10 یادواره نیز در شهر صاحب و روستاهای بخش زیویه و امام برگزار خواهد شد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت:  زمان شروع این یادواره ها نیمه دوم آذرماه سال جاری است و مراسم اختتامیه یادواره شهدای شاخص دانش آموزی در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان سقز دارای 62 شهید دانش آموز است گفت: یک نفر از این شهدا در جبهه، دو تن توسط گروهک ها و بقیه نیز بر اثر بمباران و حادثه انفجار مین شهید شده اند که از بین آنها، امیر طهمورثیان و فریدون رشیدی به عنوان شهدای شاخص، شناخته شده اند.

رستمی  گفت: این که برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی اولین بار از سال 86 در کشور آغاز شده است و از آن زمان تاکنون هر ساله شهرستان سقز در سطح استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: دانش آموز ، شهدا ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.