زخمی شدن دست‌کم 24 نفر در اعتراضات در سنت لوئيس آمريکا

دست‌کم 24 نفر خواستار کمک پزشکی در سنت لوئیس واقع در ایالت میسوری آمریکا شده‌اند

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اینترنتی اسپوتنیک (ریانووستی) از ، مقامات بیمارستانی در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کردند دست‌کم 24 نفر خواستار کمک پزشکی در سنت لوئیس واقع در ایالت میسوری آمریکا شده‌اند، جایی‌که اعتراضاتی به علت تصمیم یک هیئت منصفه عالی برای عدم اعلام جرم علیه یک افسر پلیس سفید‌پوست در ارتباط با تیراندازی مرگبار به سوی یک نوجوان سیاه‌پوست روی داده است.

"نیکلاس مک‌لارن "نماینده بیمارستان بارنز-جوئیش روز چهارشنبه در پاسخ به این پرسش که چه تعداد قربانی اعتراضات پذیرش شده‌اند، گفت: "در ساعت شش صبح دیروز، ما هفت بیمار داشتیم، پنج نفر درمان و مرخص شدند، 2 نفر پذیرس شدند و در ساعت شش صبح امروز ما هفت بیمار جدید داشتیم، سه نفر مرخص و چهار نفر پذیرس شدند. این در مجموع 14 بیمار است."

"استیو وان دینتر"، مدیر روابط عمومی مراکز درمانی اس اس ام هلث کر نیز روز چهارشنبه در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد این مراکز 10 نفر را که در اعتراضات زخمی شده بودند، پذیرش کرده‌اند.

این مقام تایید کرد هیچ موردی که جانش در خطر بوده باشد، وجود نداشته است و "همه درمان و مرخص شده‌اند."

اعتراضات گسترده‌ای در 38 ایالت آمریکا در ارتباط با تصمیم روز دوشنبه یک هیئت منصفه عالی برای عدم اعلام جرم علیه دارن ویلسون، افسر پلیس که نهم ماه اوت مایکل براون، نوجوان سیاه‌پوست غیرمسلح 18 ساله را به ضرب گلوله در فرگوسن واقع در حومه سنت لوئیس کشت، روی داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار