سران باشگاه پاری‌سن ژرمن هنوز از به خدمت گرفتن آنخل دی‌ماریا ناامید نشده و برای آوردن مهاجم آرژانتینی به باشگاه در فصل تابستان آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرانس پرس؛ باشگاه پاریسن ژرمن مشتری اصلی خرید آنخل دی ماریا طی فصل نقل و انتقالات تابستانی بود، اما قوانین مالی یوفا مانع از این کار شد، زیرا باشگاه فرانسوی در آن زمان بیش از 50 میلیون پوند پول صرف خرید بازیکنان کرده و دیگر اجازه نداشت خرید گرانقیمت جدیدی داشته باشد.
 
در حالیکه دی ماریا فقط یک گام تا امضاء قرارداد با پاریسن ژرمن فاصله داشت، اما جریمه و محرومیت این باشگاه از سوی یوفا موجب شد مهاجم آرژانتینی سرانجام راهی منچستریونایتد شود.
 
با این حال، سران پاریسن ژرمن هنوز از به خدمت گرفتن وی ناامید نشده و معتقدند تابستان آینده با پایان دوران محرومیت خود و احتمالا تخفیف مجازات از سوی یوفا می توانند بار دیگر شرایط انتقال دی ماریا به پی اس جی را فراهم سازند.
 
این درحالیست که دی ماریا به تازگی راهی یونایتد شده و بعید به نظر می رسد علاقه ای به ترک اولدترافورد داشته باشد.
 
لازم به ذکر است؛ انتقال دی ماریا به یونایتد رکورد گرانترین بازیکن در باشگاه اولدترافورد را شکست. شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن او نزدیک به 60 میلیون پوند پرداخت کردند.
 
البته دی ماریا طی سخنانی از علاقه خود برای پیوستن به پی اس جی گفته بود، اما وی نیز دلیل محقق نشدن این انتقال را برخی مشکلات مالی عنوان کرد.
 
وی در این باره گفت: رفتن به پاریسن ژرمن می توانست یک تجربه خوب برای دوران حرفه ای من باشد، درهرحال من هنوز جوان هستم و می توانم بالاخره یک روز به پاریسن ژرمن بروم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار