خلیل‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز به کار انجمن علمی دانشجویی تحول در علوم انسانی دانشگاه فردوسی/برگزاری همایش‌های "اندیشه پایدار" در دستور کار

دبیر انجمن علمی تحول در علوم انسانی از آغاز رسمی فعالیت‌های اولین انجمن علمی دانشجویی تحول در علوم انسانی ایران در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

"محمدامین خلیل‌زاده"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از آغاز رسمی فعالیت‌های اولین انجمن علمی دانشجویی تحول در علوم انسانی ایران در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای مرکزی دومین دوره فعالیت انجمن علمی دانشجویی تحول در علوم انسانی دانشگاه فردوسی هفته گذشته برگزار شد، تصریح کرد: در این انتخابات خانم‌ها بامری، خرمی، صادقیان، یزدان دوست و آقایان حسین نصرآبادی و محمد مهدی مشهدی به عنوان اعضای شورای مرکزی انجمن علمی انتخاب شدند.

دبیر انجمن علمی تحول در علوم انسانی بیان داشت: بیش از یک سال و نیم از آغاز فعالیت‌های انجمن علمی تحول در علوم انسانی در دانشگاه فردوسی مشهد می‌گذرد و تا کنون نیز برنامه‌هایی در خصوص تحول در علوم انسانی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردیده است.

وی با اشاره به موضوع این انجمن اظهار داشت: موضوع تحول در علوم انسانی اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین موضوع کشور به لحاظ ابعاد اهمیت آن بوده، تداوم انقلاب اسلامی نسبت وثیقی با ماهیت علوم انسانی دارد و این موضوع باید مورد توجه همه مسئولان این حوزه باشد.

خلیل‌زاده افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن علمی برای سال تحصیلی جاری تشکیل یک کمیته در تهران است تا این کمیته تاسیس انجمن علمی تحول در علوم انسانی را در دانشگاه‌های دیگر کشور پیگیری کرده چرا که گفتمان سازی برای این امر باید در سطح کشوری انجام پذیرد.
 
وی در پایان پیرامون برنامه‌های آتی اولین انجمن تحول در علوم انسانی ایران خاطر نشان کرد: برگزاری همایش‌های تبینی، حلقه‌های مطالعاتی، کلاس‌های آموزشی و ادامه انتشار نشریه تئوریک "اندیشه پایدار" در دستور کار فعالین انجمن علمی تحول در علوم انسانی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار