رونمایی از نماد المپیک 2016+ عکس

از نماد رسمی المپیک 2016 میلادی به طور رسمی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، مسئولان کمیته بین المللی‌ المپیک از نماد رسمی رقابت‌های المپیک 2016 میلادی رونمایی کردند.
 
این نماد تلفیقی از چند حیوان مختلف است که در شکل ظاهری آن از طبعیت برزیل الهام گرفته شده و تاثیری از فرهنگ پاپ هم در آن مشاهده شده و همچنین دارای المان‌های انیمیشنی‌ هم می‌باشد.
 
بت لولا مدیر رقابت‌های المپیک 2016 ریو در این خصوص گفت: این نماد نشان دهنده تنوع فرهنگ و تنوع ملت‌های حاضر در جهان است.
 
این نماد‌ها شادی و هیجان مورد نظر ما را به همان شیوه‌ای که می‌خواهیم فراهم خواهند کرد هر دوی این نمادها با قدرت‌های جادویی ساخته شده‌اند و توسط مخاطبان جوان ما که قرار است در این رویداد بزرگ کنارمان باشند و ما را همراهی کنند انتخاب شده‌اند.
 
در پیدایش و ساخت این نمادها از تلفیق داستان و واقعیت استفاده شده است.
 
در دوم اکتبر 2009 میلادی پیش‌بینی این انتخاب صورت گرفت یعنی درست زمانیکه ریو دوژانیر‌و‌ به عنوان میزبان رقابت‌های المپیک 2016 برگزیده شد.
 
در این ماسک‌ها که نماد المپیک 2016 هستند هیجان مردم برزیل توسط طبیعت منتقل و این نماد باعث تولد این انرژی می‌شود.

در این نهاد المپیک ویژگیهایی از گونه‌های مختلف حیوانات که توانایی کشش دست و پاهای خود را بدون هیچ محدودیتی دارند لحاظ شده است.

نماد بازیهای المپیک تلفیقی از گیاهان جنگل‌های برزیل است که با فتوسنتز تحریک می‌شود و توسط سربرگها هر چیزی را به سمت خود می‌کشد.

مدیر برگزاری رقابتهای المپیک ریو 2016 تاکید کرد: این نمادها از مهمترین سمبل‌های المپیک هستند زیرا یک ارتباط عاطفی با مخاطب ایجاد می‌کنند بخصوص بچه‌ها که در واقع سفیران این رویداد بزرگ هستند.

کمیته برگزای رقابتهای یورو 2016 خواهان این است که مخاطبان نام این نمادها را انتخاب کنند به همین دلیل از مردم خواسته است تا در نظرسنجی انتخاب اسم این نماد‌ها شر کت کرده و به اسم موردنظر خود رای بدهند.



اسامی مورد نظر کمیته برگزاری مسابقات به شرح زیر است:

1-    ابا، ابا
2-    تیپا توکوئه
3-    اسکوئین دیم
4-    وینیسیو
5-    تام

مسئولان کمیته برگزاری رقابتهای المپیک یورو 2016 با ارائه لینک www.rio216.com/mascots از مخاطبان خواسته‌اند تا در این نظرسنجی حضوری کاملاً جدی داشته باشند.

مخاطبان همچنین می‌توانند از طریق صفحه اجتماعی توئیتر که به اسم RIO2016 است در این نظرسنجی حضور یابند.

گفتنی است، در چهاردهم دسامبر 2014 اسم مورد نظر که از طرف مردم انتخاب شده است اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونمایی ، تیم ، نماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار