اظهار نظر پیگرینی‌ در مورد آمدن مسی به سیتی

سرمربی منچستر‌ سیتی شایعات مربوط به آمدن لیونل مسی به این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، سرمربی منچستر‌سیتی شایعات مربوط به تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن لیونل مسی را کاملا تکذیب کرد.

ماجرا از آنجا شروع شد که مسی هفته گذشته در گفتگو با نشریه اولد اعلام کرد نسبت به آینده‌اش در بارسلونا تردید دارد و نمی‌داند در این باشگاه می‌ماند یا خیر، همین سخنان کافی بود تا شایعات مختلفی در مورد جدایی وی از بارسا و تیم بعدی وی منتشر شد در این میان از منچسترسیتی‌ به عنوان مشتری اصلی ستاره آرژانتینی نام برده شد اما پیگرینی به همه احتمالات خاتمه داد.

سرمربی سیتی گفت: شایعات را باور نکنید همه می‌دانیم مسی در زمین فوق العاده است و بازیکنان کمی هستند که می‌توانند به این سطح برسند. رکوردی که وی این هفته شکست نشان می‌دهد تا چه اندازه برای بارسلونا بازیکن تاثیرگذاری است. اما سیتی هیچ تلاشی برای به خدمت گرفتن او انجام نداده و چنین برنامه‌ای را هم در دستور کار ندارد.

*سیتی تا آخرین لحظه مقابل بایرن می‌جنگد

تیم منچستر سیتی امشب در حالی به مصاف بایرن مونیخ می‌رود که هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی موجب حذف نماینده فوتبال انگلیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان می‌شود.

پیگرینی پیش از این بازی گفت: بازیکنان سیتی تا آخرین لحظه مقابل بایرن مونیخ ایستادگی کرده و به مبارزه ادامه می‌دهند.

ما میزبان این دیدار هستیم و باید از امتیاز یاد شده نهایت بهره را ببریم. قصد نداریم با ارائه یک بازی محتاط چشم به نتیجه دیدار زسکا مسکو و آ اس رم بدوزیم.

سیتی باید بدون در نظر گرفتن نتیجه دیگر دیدارهای این گروه خود راه صعود به مرحله بعد را باز کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، خاتمه ، شایعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار