حسینی در تذکر شفاهی:

ضرورت ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای بر آرمان شهدا/ 3500 ایرانی زندانی در انتظار نگاه مسئولان

نماینده مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب گفت: بیش از 3 هزار و 500 ایرانی در خارج از کشور زندانی هستند که اکثر خانواده آنان نگرانند امیدواریم هر چه زودتر مسئولان ذیربط مشکلات آنان را حل کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فتح‌الله حسینی نماینده مردم کرمانشاه و سرپل ذهاب در جلسه علنی امروز (دوشنبه 3 آذر) در تذکر شفاهی با اشاره به مذاکره اخیر تیم هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: تیم هسته‌ای کشورمان باید روی آرمان شهدا مقاومت کند.
 
وی با مورد خطاب قرار دادن وزیرامور خارجه کشورمان افزود: آقای ظریف اگر می‌خواهید نام خود را به عنوان سردار دلاور هسته‌ای در تاریخ ایران ثبت کنید باید ایستادگی کنید.
 
وی در تذکری به دولت بحرین تاکید کرد: امیدوارم که دولت این کشور از اتفاقات یمن و مصر عبرت بگیرد و فشار بر انقلابیون مسلمان را کم کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری به وزیر دادگستری و وزیر امور خارجه گفت: بیش از 3 هزار و 500 ایرانی در خارج از کشور زندانی هستند که اکثر خانواده آنان نگرانند امیدواریم هر چه زودتر مسئولان ذیربط مشکلات آنان را حل کنند.
 
حسینی ضمن تبریک به سرافراز به مناسبت پست جدید ریاست صدا و سیما در تذکری به وی گفت: متاسفانه شهرهای مرزی کرمانشاه از جمله قصر شیرین و گیلانغرب آنتن دهی مناسبی ندارند بنابراین باید در این جهت رسیدگی شود.  
 
وی در تذکری به وزیر نیرو خواستار رسیدگی به لوله‌های فرسوده آب شرب در شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه شد.
 
حسینی در تذکری به وزیر ارتباطات تاکید کرد: متاسفانه در اکثر روستاهای منطقه تلفن‌ها آنتن‌دهی مناسبی ندارند که باید هر چه سریعتر این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.
 
حسینی ضمن تشکر از وزیر کشور به علت بازگشایی بازارچه سومار از این که روند این کار کند انجام می‌شود ابراز تاسف کرد و گفت: انتظار داریم گیلانغرب که در طول هشت سال دفاع مقدس از نظام و اسلام دفاع کرده وزیر کشور مشکلات مردم این شهرستان را ساماندهی کند.  
انتهای پیام
برچسب ها: کمیسیون ، امنیت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار