عبدی در تذکر شفاهی:

سوء استفاده مالی مدیر مالیاتی لرستان نارضایتی شدید مردم را به همراه دارد

نماینده خرم آباد و دوره در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: رسیدگی به نارضایتی مردم و کارکنان از سوء استفاده مالی مدیر اداره مالیاتی استان لرستان درخواستی است که از شما دارم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ ایرج عبدی نماینده خرم آباد و دوره در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (دوشنبه ۳ آذر) با عرض تبریک هفته بسیج گفت: از دولت یازدهم که با تلاش موثر در ساماندهی مسائل کشور و تدبیر در سیاست خارجی کشور و توجه جدی و موفق به مسئله بهداشت مردم داشته است، تقدیر و تشکر می‌کنم.  
 
وی خطاب به رئیس جمهور و نوبخت اظهار داشت: از شما می‌خواهم که توجه جدی به روستائیان و عشایر داشته باشید، زیرا در حال حاضر ۸ درصد اعتبارات عمرانی استانداری‌ها برای عمران روستائیان استفاده می‌شود که این شیوه ظلم فاحشی به روستاییان و عشایر است و پیشنهاد دارم برای عمران عشایر و روستاییان یک ردیف مشخص در بودجه سال ۹۴ لحاظ کنید.  
 
عبدی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: به دلیل عدم توجه مسئول جهاد کشاورزی در لرستان به مسئله دامی و کشاورزی، ۳۰۰۰ روستای لرستان با وجود تلاش‌های دولت و مجلس هنوز اقدام قابل قبولی در این استان انجام نشده است.  
 
نماینده خرم آباد و دوره در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: رسیدگی به نارضایتی مردم و کارکنان به سوء استفاده مالی مدیر اداره مالیاتی استان لرستان درخواستی است که از شما دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار