سرلکشر جعفری در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی:

موشک‌های مقاومت اسلامی یعنی سقوط رژیم صهیونیستی و فتح نهایی فلسطین/ آمریکا در برابر اقتدار نظام اسلامی تسلیم شده است

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان متمرکز بر تحریم اقتصادی هستند و در این عرصه فعالیت‌ کردن بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است، اظهار داشت: دشمنان متمرکز بر تحریم اقتصادی هستند و در این عرصه فعالیت‌ کردن بسیار مهم است و پیچیدگی‌های عرصه‌های دیگر را ندارد اما احتیاج به گذشت دارد. 

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه بسیجیان اول پاسدار انقلاب هستند، افزود: مسأله‌ای که مورد توجه قرار نمی‌گیرد مبانی اصلی قدرت و اقتدار ملی بوده و مسئولان انتصابی یا انتخابی که یا وابسته به یک مسئول دیگر هستند یا با آراء مردم انتخاب می‌شوند از عمل به تکلیف الهی فاصله می‌گیرند و این باعث می‌شود که به خواسته‌های فرهنگی و معنوی مردم توجه نشود.  
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی موشک‌های مقاومت اسلامی از غزه به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد: توان این موشک‌ها یعنی سقوط رژیم منحوس و ناپاک صهیونیستی و ان‌شاءالله فتح نهایی فلسطین رخ خواهد داد.  
 
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که ملت ایران به خاطر جایگاه مستقلش و ایستادگی در برابر نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته و امروز یکی از رسالت‌های بسیج و همه نیروهای انقلابی این است که این موضوع را درک کنیم و براساس اصول و مبانی حرکت کنیم که این جزء مسائل استراتژیک ماست.  
 
سرلشکر جعفری با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و ایجاد عزت و اقتدار از این راستا تصریح کرد: موضوعی که باعث اقتدار ما می‌شود، نه ابعاد اقتصادی و نه نفت و انرژی است، بلکه باور‌ها و فرهنگ عمومی ملت ایران بوده که ایرانی اقتدار را دوست دارد.  
 
وی ادامه داد: این موضوع باعث توجه جهانیان شده و باید در تشخیص نیازهای مادی و معنوی مردم دچار اشتباه نشویم و اشتباه مسئولان این است که مردم نیازهای مادی را ترجیح می‌دهند و توجه به ابعاد مادی، معیشتی و معنوی باید در کنار هم قرار بگیرد.  
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به ایجاد نظم نوین جهانی و نقش انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این‌باره گفت: انقلاب اسلامی کانون ایجاد تحولات عظیم منطقه‌ای شده و باید بدانیم که وظیفه ما از گذشته سنگین‌تر شده و ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند و همه فشار‌ها و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و ایرانی اقتدار را دوست دارد.  
 
وی ادامه داد: عزت و اقتدار را نباید در بیگانگان دنبال کنیم و باید به این مسائل طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب نگاه کلان داشته باشیم و این نگاه کلان باعث معرفت و بصیرت می‌شود و آمریکایی‌ها در برابر اقتدار نظام اسلامی شکست خورده‌اند.  
 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه خوی استکبار مثال یک حیوان درنده است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در برابر قدرت نظام اسلامی تسلیم شده و این در رفتار سیاسی و نظامی آن‌ها مشخص بوده و این مسئله یک ترس در وجود آن‌ها ایجاد کرده است.  
 
وی در پایان با اشاره به اینکه عده‌ای در دهه دوم انقلاب می‌گفتند که هر روز انقلاب نمی‌شود و ما باید به مردم برسیم و به غزه و لبنان چه‌کار داریم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مرحله سوم خود است و این انقلاب عظیم اسلامی نتیجه مجاهدت‌های رزمندگان بوده که اثرات آن کاملاً مشخص است و این مصداق بارز جمله امام‌خمینی(ره) بود که فرمودند "جنگ ما فتح فلسطین را به همراه دارد".  
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۸:۳۲ ۰۲ دی ۱۳۹۳
مقاومت تا پیروزی
آخرین اخبار