تدارک ویژه مسئولان کرمانشاه برای استقبال از قهرمان جهان

کیانوش رستمی پس از کسب دو نشان طلای رقابتهای جهانی قزاقستان و رقابتهای جام باشگاه های آسیا،به تهران بازگشت و دوشنبه راهی کرمانشاه می شود تا در میان استقبال پرشور همشهری های خود به زادگاهش بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رستمی، تنها طلایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابتهای جهانی 2014، به دلیل همراهی تیم ملی حفاری در رقابتهای جام باشگاه های آسیا، مستقیما از آلماتی قزاقستان، راهی تاشکند ازبسکتان شد و در فاصله یک هفته، مدال طلای رقابتهای جام باشگاه های آسیا را نیز به دست آورد.

همزمانی این و مسابقه باعث شد رستمی در مراسم استقبال از تیم ملی وزنه برداری کشورمان که با حضور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و چهره های سرشناسی چون احسان حدادی، حسین توکلی و محمدرضا رودکی و همینطور تنی چند از پیشکسوتان وزنه برداری کشور در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد حضور نداشته باشد.

به همین خاطر مسئولان استان کرمانشاه تدارک ویژه ای برای استقبال از قهرمان وزنه برداری دنیا دیده اند. کیانوش رستمی ساعت 12 و 15 دقیقه  دوشنبه تهران را به مقصد کرماشناه ترک می کند و ساعت یک ظهر وارد فرودگاه این شهر می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار