حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

وزرای صنعت، نفت و کشور از مهاجرت خانوارهای میمه و برخوار جلوگیری کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزرای صنعت، نفت و کشور خواستار جلوگیری از مهاجرت خانوارهای شهرهای میمه و برخوار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ آذر) در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت گفت: باید همگی در مقابله با معضل بیکاری، فقر، تورم و ضرورت مصرف تولید داخلی خودکفایی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی تاکید کنیم، هرچند که اذعان و اقرار داریم که درمان این مشکلات در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.  
 
وی افزود: لازمه تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی توجه ویژه به تولیدکنندگان است، اما چگونه؟ با سود بانکی ۲۵ تا ۳۰ درصد بانک‌ها! و یا با قوانین خسته کننده و یا با باز کردن دروازه‌های واردات افسار گسیخته؟! با القای اینکه کاری نمی‌توان از پیش برد، لذا باید برای رفع موانع تولیدات داخلی اقدام عملی کنیم.  
 
حاجی دلیگانی در تذکری به وزرای صنعت، نفت و کشور خواستار جلوگیری از مهاجرت خانوارهای شهرهای میمه و برخوار شد.  
 
همچنین این نماینده به فوریت طرح‌های درآمدزایی و اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر بخش میمه ارتقاء پیدا کند و سازمان مدیریت نیز باید ماده ۲۱۵ مترو شاهین شهر را مصوب کند و در بودجه ۹۴ ردیف دار کند.  
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: بعد از ۱۷ سال به مردم حوزه انتخابیه‌ام قول ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب را داده‌ام، لذا باید در جهت کار اجرایی و تکمیل این پروژه اقدام عملی کرد و بنیاد مسکن نیز در بهسازی روستا‌ها باید تلاش وافری کند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار