سید محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خبر داد:

رونمایی از 6 کتاب تخصصی بهزیستی / مناسب سازی کتاب خانه‌های استان

مشاور عالی و رئیس دبیرخانه شورای فرهنگی سازمان بهزیستی از رونمایی کتاب‌های تخصصی سازمان بهزیستی و مناسب سازی نمادین کتابخانه هر استان در کشور خبر داد.

سید مهدی محمدی، مشاور عالی و رئیس دبیرخانه شورای فرهنگی سازمان بهزیستی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حوزه حمایت از نابینایان و افزایش نرم افزارهای گویا، پنج هزار جلد کتاب نوشتاری به نرم افزارهای گویا تبدیل شده است.

وی در خصوص بهره بندی معلولان از کتابخانه های کشور افزود: برای اولین بار در کشور مناسب سازی کتابخانه ها برای استفاده معلولان در کشور انجام می‌شود که هر استانی به صورت نمادین، یک کتابخانه را برای استفاده معلولان مناسب سازی می‌کنند تا معلولان به صورت مطولبتر از کتابخانه‌ها بهره مند شوند.

سید محمدی با اشاره به رونمایی از کتاب‌هایی در حوزه وظایف تخصصی بهزیستی تصریح کرد: 6 کتاب در حوزه وظایف بهزیستی رونمایی می‌شود.

مشاور عالی بهزیستی اظهار داشت: ویترین کتاب به صورت ثابت در ادارات کل و مراکز دولتی و خصوصی در حوزه تخصصی و پژوهشی راه‌اندازی می‌‌شود.

سید محمدی خاطر نشان کرد: تجهیز کتابخانه‌های مراکز شبانه روزی نگهداری فرزندان و طرح سبد کتاب در سراسر مهدهای کودک اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیرخانه ، بهزیستی ، کتاب ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار