عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام سلامت برگ زرینی از برنامه‌های دولت یازده است/از مدیریت جهادی قاضی‌زاده هاشمی حمایت می‌کنیم

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: طرح‌هایی که موجب رسیدگی بیشتر به اقشار ضعیف جامعه شود موجب دلبستگی مردم به نظام اسلامی خواهد شد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از این اقدام جهادی وزیر بهداشت حمایت و تشکر می‌کند.

"علی عبدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای موفق طرح نظام سلامت در دولت یازدهم اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی هر جامعه‌ای بحث عدالت اجتماعی است و بسط عدالت اجتماعی شعار انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است. 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: همانطور که در صحبت‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای بارها آمده است یکی از وظایف نظام این است که منابع و امکانات و ثروت کشور به صورت عادلانه در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.  
 
این فعال سیاسی با اشاره به مصداق‌های این عدالت اضافه کرد: یکی از کارهایی که انصافا برگ زرینی از برنامه‌های دولت یازدهم است اجرای موفق طرح نظام سلامت است.  

وی ادامه داد: ماهیت این طرح در جهت گسترش عدالت و سلامت عمومی جامعه است و همانطور که شاهد بودیم رهبر انقلاب نیز تشکر ویژه‌ای درخصوص پیگیری این طرح از دولت یازدهم و شخص وزیر بهداشت داشتند.
 
عبدی اضافه کرد: انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز در دیداری که در ماه رمضان اخیر با "مقام معظم رهبری" داشتند در کنار بیان نقاط ضعف دولت یازدهم از عملکرد به جا و اجرای سنجیده این طرح توسط وزیر محترم بهداشت تشکر کردند.  
 
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در پایان خاطر نشان کرد: طرح‌هایی که موجب رسیدگی بیشتر به اقشار ضعیف جامعه شود موجب دلبستگی مردم به نظام اسلامی خواهد شد و  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از این اقدام جهادی دولت وشخص وزیر بهداشت حمایت و تشکر می‌کند.

انتهای پیام/ .
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار