بهروان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاکنون 40000 بلیط فروخته شده است/ مجوز مشکی پوشیدن استقلال را صادر کردیم

رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: بدون شک مراسم باشکوهی به مناسبت درگذشت مظلومی برگزار می‌شود و غیر از آن با قوانین مغایرت پیدا می‌کند.

غلامرضا بهروان در خصوص بلیط فروشی دربی 79 به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بلیط فروشی شهرآورد 79 از مدت‌ها پیش آغاز شده و تاکنون 40000 بلیط فروخته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا تمامی بلیط‌ها به فروش برسد.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ در ادامه افزود: برای شهرستان‌ها 6000 بلیط نگه داشته‌ایم که این بلیط‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد که البته فکر می‌کنم برای طبقه دوم باشد.

بهروان ادامه داد: این اولین دربی است که تمام بلیط‌ها الکترونیکی فروخته می‌شود و ما به دنبال رفاه هواداران هستیم.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ در خصوص برگزاری مراسم‌های خاص استقلال به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی تصریح کرد: بدون‌شک برگزاری هرگونه مراسم تابع قوانین و مقررات خاصی است و ما نیز مراسم‌ها را برگزار می‌کنیم ولی دیگر غیر از قانون نمی‌توانیم اضافه بر آن چیزی برگزار کنیم.

وی بیان کرد: ما مراسم باشکوهی را برگزار می‌کنیم که از زحمات مظلومی و هنرمندان در گذشته قدردانی شود.

بهروان در مورد رنگ پیراهن استقلال هم گفت: باشگاه استقلال مجوز پوشیدن لباس مشکی را اخذ کرده است و فردا با پیراهن مشکی‌آبی به میدان می‌رود.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ در مورد پیش‌بینی اداره هواشناسی هم اضافه کرد: هواشناسی اعلام کرده از ساعت 12:30 به بعد هوا مساعد و مناسب می‌شود و از ساعت 11:50 درب به روی هواداران و خبرنگاران باز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بطور قطع پیش از انجام بازی مراسمی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود و ما امیدواریم فردا شاهد یک دربی خوب باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فردا ، باشکوه ، بهروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
استاد چگن
۱۵:۱۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
مردم بیکار می روند به ورزشگاه نتیجه 0بر 0 می باشد
آخرین اخبار