فرزام: برای آمادگی قایقرانان بانوان اردوهای داخلی و برون مرزی برگزار می‌کنیم

مربی روئینگ بانوان و مدیر تیم‌های روئینگ گفت: برای بازی‌های آسیایی قهرمانان از 8 آذر تا آخر دی مشغول تمرین هستند.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قایقرانان بانوان کشورمان برای آمادگی بیشتر در بازی‌های آسیایی قهرمانان به اردوهای مختلف از جمله داخلی و برون مرزی می‌روند و یکی از اردوی آنها که داخلی است از 8 آذر تا آخر دی ماه برگزار می‌شود.

مربی روئینگ بانوان و مدیر تیم‌های روئینگ افزود: اردوی برون مرزی بانوان روئینگ در کشور چین و در شهر پندارلینگ برپا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اردوی داخلی بانوان از 8 آبان آغاز شده و به صورت 21روزه برگزار شد و در اواسط آذرماه ترکیب تیم ملی را برای قهرمانی کشور انتخاب خواهیم کرد.

فرزام در ادامه بیان داشت: قهرمانان از لحاظ فنی و کیفی باید فیکس تیم ملی باشند. ما در مسابقات گذشته در این رشته دو مدال برنز ، 4 نفره سبک وزن و یک نفره سبک وزن را به دست آورده‌ایم.

مربی روئینگ بانوان و مدیر تیم‌های روئینگ خاطر نشان کرد: برای سال 93 برنامه‌هایمان به این صورت است و در سال 94 اردوها از 10 فروردین آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین در 2 کاپ جهانی شرکت داریم و در 2 هفته استراحت قهرمانان در کشور ایتالیا هستند سپس برای کسب سهیمه قاره‌ای برای مهرماه سال آینده باید سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
وجود مربیان خوب ایرانی برای ما افتخاره
آخرین اخبار