چهاربند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد ،

اجرای طرح تبلت دانش آموزی به صورت آزمایشی در 4 مدرسه / تحصیل 100 هزار نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به این که طرح تبلت دانش آموزی یک پروژه ملی است، گفت: طرح تبلت دانش آموزی در 4 مدرسه در مناطق 5، 2، 1 و 4 به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

اسفندیار چهاربند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ در خصوص طرح تبلت دانش‌اموزی عنوان کرد: پروژه تبلت دانش آموزی در حال حاضر با همکاری شرکت تجهیزات مدارس در حال اجرا است تا به دنبال آن تولید و توزیع تبلت با استانداردهای دانش آموزی را انجام خواهیم داد.
 
وی با اشاره به این که طرح تبلت دانش آموزی در چهار مدرسه مناطق 5، 2، 1 و 4 به صورت آزمایشی درحال اجرا است، افزود: این تبلت‌های دانش آموزی توسط آموزش و پرورش تهیه و توزیع می‌شود و این طرح یک پروژه ملی است که سعی در گسترش آن داریم.
 
چهاربند در خصوص کاهش زنگ ورزش دانش آموزان سوم دبیرستان اظهار داشت: در ساعت ورزش دانش آموزان هیچ کاهشی نداشتیم و ساعت‌ها طبق برنامه درسی مصوب است و چنانچه احیاناً در مدرسه‌ای به صورت سلیقه‌ای برخورد شده باشد، رسیدگی می‌کنیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه در خصوص آمار ثبت نام دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: امسال به طور کلی در سطح کشور بیش از 100 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که یکی از دلایل رشد جمعیت دانش آموزی می‌تواند این مسئله باشد.
 
وی ادامه داد: در سطح شهر تهران به ویژه در دوره ابتدایی این موضوع را رصد کرده‌ایم و با قاطعیت می‌توانیم بگوییم تمام کسانی که سال گذشته در کلاس‌های درس بوده‌اند، امسال نیز در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند و یا دانش آموزانی که به دلایلی از تهران مهاجرت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار