بناکار: متاسفم که نیمکت قدرتمندی نداریم/ نوجوانان نیاز به کنترل روحی دارند

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در این دیدار با وجود برد، از کار شاگردانم اصلا راضی نبودم.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ما در ست اول عملکرد رو به رشد و قابل قبولی داشت و توانستیم با اختلاف پوئن بالا حریف را مغلوب کنیم به همین دلیل  در ست دوم اقدام به استفاده از نیروهای نیمکت نشین کردم آن‌ها متاسفانه با احساس به این که ست نخست را 25 بر10 برده‌اند حریف را دست کم گرفته و عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند.
در این ست نوجوانان ارتعاشات در سرویس خوب ظاهر شدند و ما نتیجه را واگذار کردیم و مجبور شدم بازی را با همان نیروهای اصلی و فیکس ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز یادآور شد: ما نیمکت و جایگزین‌های قدرتمند و مناسبی نداشتیم ذخیره‌ها در تمرین عملکرد بهتری دارند حتی اگر در ست چهارم از آن‌ها استفاده می‌کردم احتمال کشاندن بازی به ست پنجم هم می‌رفت.

وی عملکرد بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان را بسیار حرفه‌ای ارزیابی کرد و گفت: این بازیکنان می‌توانند برای آینده والیبال ایران مفید باشند اما با توجه به این که همه در لیگ برتر دنبال نتیجه هستند،‌باخت شاید برای نوجوانان که تازه اول راه دنیای حرفه‌ای هستند مشکل ساز خواهد شد اگر اعضای کادر فنی تیم ملی بتوانند از نظر روحی و روانی بازیکنان نوجوان را کنترل کنند و این شکست‌ها باعث افت روحی آن‌ها نشود به نظرم حضور این تیم در لیگ برتر یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار