رمزی و ژیرود هنوز آماده بازی برای آرسنال نیستند

آرون رمزی ملی‌پوش اهل ولز آرسنال با وجود پایان دوران مصدومیت هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده و الیور ژیرود هم به گفته سرمربی قادر به حضور در مسابقات رسمی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت آرون رمزی در ماه سپتامبر و طی دیدار تیمهای آرسنال و تاتنهام از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد هر چند وی دوران مصدومیت را به پایان برده و در 2 بازی و توپچی‌ها ویک بازی تیم ملی ولز حضور داشت  اما معتقد است هنوز به آمادگی کامل بازنگشته است.

رمزی در جریان تساوی بدون گل تیم ملی ولز مقابل تیم ملی بلژیک 90 دقیقه را درون زمین حضور داشت اما بار دیگر با درد ماهیچه‌ای روبرو شده وی طی چند هفته اخیر مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت تا جاییکه چارلی نیکولاس ستاره سابق آرسنال وی را به اندازه یک فوتبال هالیوودی متهم کرد.

رمزی در توضیح شرایط فعلی خود گفت: واضح است که چند بازی طول می‌کشد تا من به بهترین وضعیت جسمانی و آمادگی‌ام بازگردم اما شخصا در این مورد نگرانی ندارم فکر می‌کنم انتقادهایی که به گوش می‌رسد کمی ناعادلانه باشد صادقانه بگویم هنوز 100 درصد آماده نیستم اما نهایت تلاش خود برای ارایه بهترین بازی‌ام را بکار بستم‌ام.

ژیرود تمرین می‌کند اما بازی نه!

از سوی دیگر الیور ژیرود مهاجم فرانسوی آرسنال هم دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و برای آنکه بتواند تا قبل از پایان سال 2014 بار دیگر در ترکیب تیم قرار بگیرد تمرینات منظم و فشرده‌ای را همراه با توپچی‌ها آغاز کرده است.

ژیرود 28 ساله در ماه آگوست دچار شکستگی استخوان درشت نمی‌شد و بابت این موضوع مورد عمل جراحی هم قرار گرفت.

اما آرسن ونگر همه امیدهای ژیرود را بر باد داد و اعلام کرد: درست است که او همراه تیم می‌تواند به تمرینات گروهی بپردازد اما هنوز آماده بازی نیست و شاید امسال فرصت بازگشت به مسابقات رسمی را پیدا نکند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار