در حاشیه برگزاری پیکارهای جام جهانی ساندا؛

اوجاقی : شناخت نسبی از حریفانمان داریم

سرمربی تیم ملی ساندا گفت:با توجه به اینکه اکثر مدال آوران مسابقات جهانی در این جام حضور دارند شناخت نسبی از حریفان خود داریم.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو کشور در بخش ساندا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می دانید در جام جهانی ساندا تنها مدال آوران مسابقات جهانی مجوز حضور در این پیکارها را دارند اما کشورهایی که سهمیه حضور در این جام را کسب کردند،در نفرات خود جابه جایی هایی دارند.مثل خود ما که جعفر شیرزاد را به جای محسن محمد سیفی و به جای امیر فضلی نیز حمیدرضا لادور را آوردیم که با توجه به این تغییرات شناخت ما نسبت به حریفانمان نسبی است.

وی افزود: در واقع ما تاکتیک ووشوی کشورهای حاضر را به خوبی می شناسیم اما شناختمان از ووشوکاران حاضر کامل نیست که این موضوع اهمیتی ندارد زیرا سانداکاران ما تمرینات خود را طی دو مرحله اردو به خوبی پشت سر گذاشتند و برای کسب طلا باید تمام حریفان را مغلوب کنند.

مدیر فنی تیم های ملی ووشو گفت: این مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار است و در واقع بهترین های جهان دور هم جمعند و باوجودیکه از نظر تعداد  نفرات محدود هست اما از لحاظ کیفی بسار بالا ست.

گفتنی است:صبح امروز چهارشنبه 28 آبان ماه مراسم قرعه کشی و وزن کشی جام جهانی ساندا در جاکارتا اندونزی برگزار شد و ووشوکارانما حریفان خود را شناختند،این رقابت ها طی دو روز آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوجاقی ، ساندا ، محمد سیفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار