مروری بر مهمترین اخبار "اجتماعی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 1.600.000 تومان هزينه نگهداري هر مددجو کهریزک ، محرومیت جایگزین تنبیه کودکان می شود ، 24 نفر کشته و مجروح در تصادف هولناک کاميون با اتوبوس اسکانيا و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز چهارشنبه  منتشر شده است به شرح زير است:

در یک منطقه ملتهب ،امنیت ایران با کشور های پیشرفته قابل مقایسه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/28/2753019_640.jpg

 فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر مهمترین دستاورد ایران اسلامی که همان تجلی شعار استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی است ، تاکید کرد و عنوان داشت: استقلال ایران یک استقلال واقعی است.

پیگیری اداره محیط زیست آستارا جواب داد/ رفع تصرف 17 هکتار از پناهگاه حیات وحش لوندویل رئیس اداره محیط زیست آستارا گفت: در پی حکم قضایی 17 هکتار از اراضی پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا رفع تصرف شد.

24 نفر کشته و مجروح در تصادف هولناک کاميون با اتوبوس اسکانيا
 براثر برخورد يکدستگاه کاميون با اتوبوس اسکانيا در محور مواصلاتي شهرستان "بجنورد به مانه و سملقان" استان خراسان شمالي 6 نفر کشته و ۱۸ نفر نيز مجروح شدند.

زمان نام‌نویسی در کاروان‌های عمره به تفکیک استان‌ها اعلام شد + جزئیات
 اطلاعیه سازمان حج و زیارت درخصوص نحوه ثبت‌نام و تشرف در مرحله اول عمره‌مفرده 94-93 (1436 ه.ق) منتشر شد.

توسعه توانمندسازی اشتغال محور جامعه هدف/ رونمایی از ابزارهای جدید جذب مشارکت‌های مردمی در آینده‌ای نزدیک
 رئیس دبیرخانه امور مشارکت‌های مردمی از توسعه توانمندسازی اشتغال محور و کار‌آفرینی برای جامعه مددجویان و رونمایی از ابزارهای جدید جذب مشارکت‌های مردمی به منظور سهولت کار خیرین خبر داد.

واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی کمک به آموزش و پرورش است

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی کمکی به آموزش و پرورش، دولت و کسانی است که می‌خواهند مدارس غیر انتفاعی ایجاد کنند.

ویزیت روزانه 5 هزار بیمار سرپایی و انجام 300 عمل جراحی در بیمارستان میلاد
قائم مقام مدیر عامل بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد گفت: : بیمارستان میلاد دارای یک هزار تخت بستری است و روزانه در این مرکز حدود 5 هزار بیمار سرپائی ویزیت و 300 عمل جراحی انجام می شود.

1.600.000 تومان هزينه نگهداري هر مددجو کهریزک

مدير آسايشگاه کهریزک گفت : آسایشگاه خیریه کهریزک هزینه ی تامین 1750 مددجوی خود را برعهده دارد که در این میان برای هر مددجوی خود ماهیانه مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان هزینه می کند.

تهران 6 روز پی در پی در شرایط ناسالم/ کاهش غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته

 معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: طبق آمار رسیده از ایستگاه‌های سنجش هوا، شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.

محرومیت جایگزین تنبیه کودکان می شود

 یک روانشناس گفت: تنبیه کودکان به صورت محرومیت توصیه می شود اما این محرومیت باید به نسبت کار کودک و با تشویق کار درست او همراه باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار