العبادی آزادسازی بیجی را تبریک گفت

نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه به نیروهای مسلح و مردمی آزادسازی بیجی و بازگشایی جاده بغداد به پالایشگاه بیجی را تبریک گفت و تاکید کرد این اقدام قهرمانانه تا آزادی تمام کشور از عناصر داعش و امثال داعش ادامه خواهد داشت و هرگز متوقف نمی شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "حیدر العبادی" در بیانیه ای که بر روی سایت نخست وزیری عراق منتشر شده است، گفت "ما به فرماندهی عملیات صلاح الدین و نیروهای مسلح و بسیج مردمی و تمامی مردم عراق بخاطر پیروزهایی درخشانی که در آزادسازی بیجی و جاده بغداد به پالایشگاه بیجی بدست آمده، تبریک می‌گوییم".

العبادی افزود " شما با حماسه آفرینی خود، قدرت عراق در مواجهه و مبارزه با داعش و رهایی عراق و منطقه و تمامی جهان از خطر داعش و گروه های تروریستی، را به تمام جهانیان به اثبات رساندید و لبخند  را بر لب قربانیان تروریسم و خانواده های شهدا و آوراگان و مفقودین و زخمی شدگان، نشاندید".

او تاکید کرد "این حماسه آفرینی و اقدامات قهرمانانه تا آزاد سازی کامل کشور همچنان ادامه خواهد داشت و هرگز متوقف نخواهد شد". 

شایان ذکر است وزارت دفاع عراق دیروز اعلام کرد نیروهای امنیتی به پالایشگاه بیجی رسیدند و محاصره آن را در هم شکستند و پالایشگاه به صورت رسمی بار دیگر بازگشایی شد.




انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار