تنها دروازه بانی که از من گل نخورده، رحمتی است

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «در دربی هیچ وقت شرایط آنطور که می خواهید، نیست.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،میثم بائو درباره شرایط تیم استقلال خوزستان قبل از دیدار با پیکان اظهار داشت: «شرایط بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را انجام می دهیم، هوای اهواز عالی است و امیدوارم یک نتیجه خوب هم مقابل پیکان کسب کنیم تا همه چیز تکمیل شود.»

 

وی ادامه داد: «بازی سختی با پیکان داریم. به نظرم با توجه به شرایط جدول یک بازی 6 امتیازی داریم. برای هردو تیم پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب پیروز شویم و با برد نیم فصل اول را به پایان ببریم.»

 

هافبک استقلال خوزستان درباره تقابل با نفراتی مثل رحمتی، دقیقی، نصرتی و... عنوان کرد: «همه اینها بازیکنان خوبی هستند و خوب است که در این بازی آنها را می بینم. بچه های خوبی هستند و مهره های مهمی برای پیکان تلقی می شوند؛ البته تقابل با رحمتی یک نکته ویژه برای من دارد، رحمتی تنها دروازه بانی است که من نتوانسته ام دروازه اش را باز کنم. دوست دارم در این بازی گل بزنم اما به هر حال موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است.»

 

بائو درباره دربی 79 پایتخت افزود: «در دربی هیچ وقت شرایط آنطور که می خواهید، نیست. همیشه تیمی که انتظار ندارید، بهتر کار می کند اما واقعا این بازی قابل پیش بینی نیست. من هم با درخشان کار کرده ام و هم با قلعه نویی و فکر می کنم این بازی هم با تساوی به پایان برسد.»

کاپ

برچسب ها: دروازه بان ، گل ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.