محزون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزایش آمار طلاق بین سالمندان/ جوانان چگونه بزرگان خود را الگو قرار دهند؟

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: آمار طلاق مردان 50 سال و بالاتر در 6 ماه گذشته سال 93 بالغ بر 7 هزار و 72 مورد و زنان 3 هزار و 496 مورد است.

علی اکبر محزون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: آمار طلاق بین گروه سنی 50 سال و بالاتر در 6 ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.  
 
وی تصریح کرد: از طلاق‌هایی که در سن 50 سال و بالاتر در 6 ماه گذشته سال 93 اتفاق افتاد تعداد 7 هزار و 72 مورد آن مربوط به مردان و 3 هزار و 496 مورد آن مربوط به زنان است که از تعداد کل این رقم استان تهران با 1970 مورد بیشترین واقعه طلاق و استان خراسان جنوبی با 35 مورد کمترین واقعه طلاق را به خود اختصاص داده است.  
 
وی به آمار طلاق گروه سنی 50 سال و بالاتر در سال 92 اشاره کرد و گفت: تعداد 6 هزار و 185 مورد از طلاق‌های به وقوع پیوسته در سال 92 مربوط به مردان و 2 هزار و 993 مورد آن مربوط به زنان بوده که از این تعداد استان تهران بیشترین آمار و کهکیلویه و بویراحمد کمترین آمار در بین مردان بوده و همچنین استان تهران بیشترین آمار و استان ایلام کمترین آمار طلاق در بین زنان بوده است.
 
محزون در پایان به کل آمار ثبت شده طلاق در 6 ماه گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: در مجموع در 6 ماه ابتدای سال 93 تعداد 76 هزار و 202 مورد واقعه طلاق به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار