تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان وارد تهران شد

سلیمی: خستگی و شرکت در لیگ از عوامل نرسیدن به مدال بود/رضازاده: عملکرد خوبی در مسابقات داشتیم/بهداد تنها بود

اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان که در مسابقات جهانی قزاقستان شرکت کرده بود امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی وزنه‌برداری ایران که در مسابقات جهانی قزاقستان شرکت کرده بود ساعت 14 امروز سه‌شنبه 27 آبان از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

بهداد سلیمی مجید عسگری، کیا قدمی، حسین رضازاده، مهدی پانزوان و زارع از نفرات وزنه‌برداری کشورمان بودند که وارد تهران شدند.

بر اساس این گزارش استقبال مردم از تیم ملی قابل توجه بود و در این میان احسان حدادی (قهرمان دوومیدانی)، رضا رودکی (جودوکار سابق) و توکلی (مربی وزنه‌برداری جوانان ایران) و کیومرث هاشمی حضور داشتند.

گفتنی است؛ تیم ملی ایران در مسابقات جهانی به مقام هفتم دست یافته بود.

**سلیمی: خستگی و شرکت در لیگ از عوامل نرسیدن به مدال بود

قهرمان وزنه‌بردار کشورمان گفت: بدون شک فشار بیش از حد بعد از بازی‌های اینچئون و لیگ موثرترین عامل بود که نتوانستم قدرت همیشگی خودم را نشان دهم.

بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از حضور پرشور مردم در فرودگاه تشکر کنم که با وجود نتیجه غیر دلخواه عملا دست از حمایت من برنداشتند و این جای تقدیر دارد.

وی در ادامه افزود: بدون شک حمایت مردم مایه دلگرمی تیم ملی است و باعث می‌شود در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سلیمی در خصوص ناکامی‌اش در مسابقات جهانی گفت: ما 2 ماه سخت را پشت سر گذاشتیم تا برای رقابت‌های قزاقستان آماده شویم. اما خستگی و شرکت در لیگ عاملی بود که نتوانم نتیجه لازم را بگیرم. روس‌ها 2 نفر را برای این مسابقات اعزام کرده بودند و من به تنهایی 6 حرکت را انجام دادم درحالی که روس‌ها با 2 نفر هم به سختی حرکات را انجام می‌دادند البته آنها به هدفشان رسیدند و مدال‌های طلا را کسب کردند.

وی با اشاره به مسابقات اینچئون عنوان کرد: ما توانستیم مدال طلای اینچئون را کسب کنیم ولی در این مسابقات شرایط طوری بود که به همه بازیکنان فشار وارد شد و نتوانستیم قدرت همیشگی خود را نشان دهیم اما امیدوارم در آینده با حمایت‌های بی‌دریغ مردم این نتیجه را جبرانی کنیم.

**رضازاده: عملکرد خوبی در مسابقات داشتیم/بهداد تنها بود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: ما به هیچ وجه ناکام نبودیم و عملکرد خوبی در مسابقات جهانی از خود نشان دادیم.

حسین رضازاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از مردم خوب کشورمان به خاطر استقبالشان تشکر می‌کنم.

وی در مورد ناکامی وزنه‌برداران ایران در مسابقات جهانی افزود: اصلا به این شکلی که شما اعلام می‌کنید نیست و ما به هیج وجه ناکام نبودیم و عملکرد خوبی در مسابقات جهانی داشتیم و باید بگویم ما نفرات پر قدرتی را به مسابقه نیرده‌ایم و مدال طلا در بین تیم‌ها تقسیم شده است.

رضازاده در ادامه افزود: 6 تیم در مسابقات جهانی حضور یافته بودند که هر یک از تیم‌ها یک مدال طلا کسب کرده‌اند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص پشتوانه سازی برای وزنه‌برداری گفت: ما پشتوانه‌سازی کرده‌ایم اما نمی‌توانستیم برای این مسابقات نوجوانان و یا جوانان را راهی کنیم.

وی در مورد اینکه بهداد خسته بود و عملکرد خوبی نداشت بیان کرد: ما در بین وزنه‌بردارانمان بهتر از بهداد نداریم و با تمام توان وارد مسابقات شده بودیم اما لیگ هم تاثیر نامطلوب خود را بر این مسابقات گذاشت. به نظر من بهداد در این مسابقات تنها بود. روس‌ها نیز تاکتیک خاص و منحصر به فرد خود را داشتند که توانستند بهداد را مغلوب کنند. بهداد خسته بود اما ما وی را به مسابقات رساندیم.

رضازاده در پایان خاطرنشان کرد: من از مربی تیم ملی رضایت کامل دارم و قرار بود سهمیه المپیک ریو را هم بدست آوریم و امیدوارم در آینده نتایج بهتری را در کارنامه وزنه‌برداری ایران به ثبت برسانیم.

**زارع: نتایج خوبی کسب کردیم/مسئولان از ما حمایت می‌کردند بهتر می‌شدیم

مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: بدون شک وظیفه پشتوانه‌سازی بر عهده ما نیست و من نباید در این موضوع دخالتی داشته باشم.

زارع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما در این مسابقات نتیجه خوبی کسب کردیم و اصلا ناکام نبودیم. به چه دلیلی می‌توانید بگویید که ما ناموفق بودیم. در مسابقاتی که در گذشته انجام می‌شد تعداد شرکت کنندگان به 100 نفر هم نمی‌رسید اما اکنون 500 نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی در خصوص پشتوانه سازی گفت: من نباید در این مورد نظر بدهم زیرا این کار بر عهده من نیست.

مربی تیم ملی کشورمان درباره انتظارات مسئولین از وزنه‌برداری اظهار داشت: مسئولین کجا بودند وقتی که ما داد می‌زدیم بیایید تیم را نجات دهید ولی آنها توجه به ما نکردند شاید اگر از ما حمایت می‌کردند نتیجه بهتری می‌گرفتیم. البته نتیجه‌ای که ما در مسابقات جهانی کسب کردیم بد نبود و منتقدان بسیار بی‌انصافی می‌کنند و به تخریب تیم پرداخته‌اند. کاش آنها هنگام مشکلات هم در کنار ما حضور داشتند. با تمام این اوصاف امیدوارم در آینده مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار