اصفهان؛

اهتزاز پرچم اهدایی حرم حضرت ابوالفضل (ع) در استان اصفهان برای اولین بار

برای اولین بار در کشور پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع)به دست مسئولان عتبه ی آن حضرت به شهر اصفهان اهدا گردید.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت :روز جمعه 30آبان ماه مردم غیور اصفهان در میدان خواجوشاهد به احتراز درآمدن پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل االعباس خواهند بود که برای اولین بار این پرچم به این شهر اهدا گردیده است .

مهدی بقائی افزود :در نامه ی فوریتی برای شهرداری اصفهان ما موظف به همکاری با نمایند گان عتبه ی حضرت عباس (ع) هستیم تا در هفته ی فرهنگی عتبه ی حضرت عباس (ع)بر گزار کننده ی این مراسم باشیم .

وی بر پایی سمینار علمی ،اهترار پرچم ،حضور خادمین حرم به همراه پرچم در بیمارستان ها ،هیئت های مذهبی و خانه های سالمندان از برنامه های فرهنگی شهرداری اصفهان در هفته ی جاری عنوان کرد و اظهار داشت :تقارن این هفته با هفته ی کتاب و کتابخوانی نیز با عث شده تا فضای تبلیغاتی شهر یا تابلو های تخصصی ما معرفی به عنوان یک قاچ کتاب که به منظور عطش به کتاب و احساس نیاز به کتاب است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تربیتی شهرداری اصفهان افزود این هفته به 400هزار خانواده شهری کتاب هایی اهدا می گردد که نقش افراد در خانواده را آموزش می دهد.

وی ادامه داد:خانواده ها می توانندبا این طرح ،از 50 در صد تخفف در ثبت نام کتابخانه ها بهرمند شوند .

مهدی بقایی :ارائه بسته ی آ موزشی ویژه ی مدیران شهری نصب 660تابلوی تبلیغاتی با مو ضوع فرهنگ مطالعه ،کتاب و کتاب خوانی را از دیگربرنامه های این مرکز در این هفته عنوان کرد و افزود :هدف اصلی مافرهنگ سازی و ارتقای سواد رسانی به کل شهروندان می باشد.

انتهاي پيام/ش




 
برچسب ها: اصفهان ، اهتزاز ، پرچم ، اهدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.