حسن زاده: بچیروویچ سلیقه ای من را کنار می گذاشت

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: سرمربی فعلی تیم ملی هیچ اعتقادی به من نداشت و به شکل سلیقه ای در این چند سال من را کنار می گذاشت.

محمد حسن زاده بعد از پیروزی مقابل پمینا اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تغییرات زیاد تیم توضیح داد: امسال تیم خوب و بدون حاشیه ای داریم که شخصا در آن راحتتر بازی می کنم البته منظورم این نیست که سال قبل تیم بد بود، اتقاقا فصل قبل هم تیم خوبی داشتیم. امیدوارم با ترکیب فعلی نتیجه ی خوبی هم بگیریم.

وی در مورد انتظار بالاتر رفتن نسبت به فصل گذشته گفت: باشگاه نباید انتظار زیادی داشته باشد. ما تقریبا با همان بودجه سال قبل یا شاید کمتر تیم بسته ایم. خیلی دوست داریم که امسال به مقامی بالاتر از سومی برسیم. هدف تمام بازیکنان و کادر فنی هم گرفتن یک نتیجه ی خوب است اما باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود.

بچیروویچ اعتقادی به من نداشت

حسن زاده که سال 2010 همراه با تیم ملی به جام جهانی ترکیه هم رفت، اشاره کرد: امیدوارم با آمدن سرمربی جدید تیم ملی، خودم را در لیگ به او نشان دهم. مربی فعلی که هیچ اعتقادی به من نداشت. در بسیاری از مواقع خوب بازی کردم، در تورنمنت ها بهترین آمار را داشتم اما به نظرم سلیقه ای من را کنار می گذاشت. در 3 سال گذشته هر چه تلاش کرده ام، فایده ای نداشته است.

فوروارد قدرتی دانشگاه آزاد ادامه داد: سال پیش بازی های خوبی انجام دادم و امید به حضور در بازی های آسیایی و جهانی داشتم. 2 هفته تمرینات سخت را در تابستان به همراه بازیکنان جوان دیگر پشت سر گذاشتم اما بعد همه را به خانه فرستادند.

حسن زاده که در مسابقات ویلیام جونز هم آمار خوبی داشت به بردن برخی بازیکنان به جام جهانی یا اینچئون اشاره کرد که به آنها بازی هم داده نشد.

وی گفت: افرادی مانند بهنام یخچالی بازیکنان خیلی خوبی است که روی آنها کار می شود اما امثال آنها در ایران زیاد است. چرا به آنها بها داده نمی شود؟ چرا روی آنها کار نمی کنند و برایشان تمرینات خوب نمی گذارند که نفرات بیشتری در بسکتبال رشد کنند؟

گفتنی است حسن زاده یکی از معدود بازیکنان تیم ملی ب بود که در لیست سهمیه های ملی باقی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار