زنجان؛

ضرورت اقدام عملی به منظور حفظ زمین و محیط زندگی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر اقدام عملی به منظور حفظ زمین و محیط زندگی تاکید کرد و گفت : دانشگاه و صدا و سیما پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی در این حوزه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به مسائل و مشکلات زیست محیطی گفت:مشکلات حوزه محیط زیست با دیدگاه واقع بینانه و جدی قابل برطرف شدن است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: مطالعه علمی روی برخی موضوعات و مشکلات از سوی سازمان محیط زیست انجام شود.

وی با بیان اینکه دفع زباله در کشور اصولی نیست، ادامه داد : باید اقدام عملی به منظور حفظ زمین و محیط زندگی انجام شود که دانشگاه و صدا و سیما پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر استفاده از تجربیات سایر کشورها بیان کرد: باید از تجریبات سایر کشورها به ویژه در حوزه آب استفاده کرد.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: استفاده از روش‌های تشویقی و فرهنگ سازی بین افراد جامعه می‌تواند برای کاهش مخاطرات زیست محیطی موثر واقع شود.

وی افزود: برای جلوگیری از دچار شدن به مسائل روزمره باید افق‌های بلند مدت را تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه الگوی کشت در کشاورزی رعایت شود، اظهار کرد: آب سالم و با کیفیت ما در قالب محصولات کشاورزی صادراتی از کشور خارج شده و هدر می‌رود.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه آثار تخریب و نتایج آن در دراز مدت خود را نشان می‌دهند، خاطر نشان کرد : مسئولان باید اطلاع رسانی‌های لازم را به افراد جامعه ابلاغ کنند.




انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.