"محسن کیایی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"عصر یخبندان" با هدف جذب مخاطب ساخته شده است/ کار با مصطفی برایم جذاب است

بازیگر "عصر یخبندان" گفت: فیلم "عصر یخبندان" با هدف پرمخاطبی، ساخته شده و در لایه‌های خود حرفی برای گفتن دارد.

"محسن کیایی" بازیگر فیلم سینمایی "عصر یخبندان" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود را در اثر جدید مصطفی کیایی گفت: من در این فیلم در نقش "سعید" ایفای نقش می‌کنم شخصیت "سعید" به خاطر خاص بودن خیلی علاقه دارم در مجموع این کاراکتر برایم جذاب است و امیدوارم بتوانم آن را به خوبی ایفا کنم.

وی تصریح کرد: "سعید" نماینده قشری است که این قشر به خاطر شرایط موجود در جامعه دست به اعمالی می‌زند که شاید آن عمل در ظاهر و از نظر عرفی خلاف باشد ولی با تمرکز در عمق مسئله آن فرد برای خودش حق دارد.

بازیگر "خط ویژه"عنوان کرد: "عصر یخبندان" یک اثر کاملا اجتماعی است و به مسائل در اجتماع می‌پردازد که جامعه ما با آن دست به گریبان است.

وی بیان کرد: گروه ما هر کاری را که از شروع ایده تا به انتها انجام می‌دهد با این هدف است که کاری پرمخاطب بسازد که مردم آن را دوست داشته باشند به انضمام اینکه سینمایی که تماشاگر را جذب کند و در لایه‌های خود هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: "عصر یخبندان" از نظر فیلم‌نامه‌ای به این هدف رسیده و باید منتظر باشم که در اجرا چقدر این اتفاق می‌افتد که البته من بسیار خوش بین هستم.

کیایی در خصوص کار با برادرش مصطفی کیایی اظهار داشت: کارهایی که با مصطفی انجام می‌دهیم خیلی خوب است در هر حال من و برادرم همیشه با هم هستیم و این مسئله برایم خیلی جذاب است.

وی افزود: خوشبختانه مصطفی کار خودش را می‌شناسد و من هم به شخصه با او راحتم علاوه بر من تمام بازیگرانی که با او کار می‌کنند با او احساس راحتی می‌کنند چون مصطفی خیلی خوش اخلاق و کار بلد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تمام تلاش بچه‌ها گروه به نتیجه برسد و این اثر یک کار خوبی از آب دربیاید و مثل کارهایی چون خط ویژه و ضد گلوله باشد که تماشاگر، اصحاب رسانه منتقدان آن را دوست داشته باشند و در سینما هم با اقبال عمومی روبرو شود.

گفتنی است فیلم سینمایی "عصر یخبندان" به کارگردانی مصطفی کیایی هم اکنون برای حضور در جشنواره سی وسوم در مرحله تصویربرداری قرار دارد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار