عزیزی: جوانان باید لیست یازده نفره باشگاهها باشند/ باید از کی‌روش حمایت کنیم

بازیکن اسبق تیم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما با کی‌روش قرارداد بسته‌ایم و باید از وی حمایت کنیم زیرا کار سختی در استرالیا خواهند داشت .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال کشورمان اظهار داشت: چند روز پیش دانشجو در تماس تلفنی با من عنوان کرد به عنوان کاندیدا در فدراسیون حضور داشته و برنامه‌هایم را ارائه کنم.

وی در ادامه افزود: امروز ساعت 14 با کمیته فنی جلسه داشتم و نظراتم را ابلاغ کردم.

عزیزی اد امه داد: هر جا بحث ملی است من پیش قدم خواهم بود و اینکه در فدراسیون حاضر شده‌ام به معنای دوست داشتن این کار بوده است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورماند عنوان کرد: من در جلسه نظراتم را گفته‌ام و تصمیم‌گیری با کمیته فنی است باید عنوان کنم ادامه دادن راه دوستی مهر بسیار سخت است و عمده مشکل ما این بوده که به هیچ‌وجه به تیمهای پایه نپرداختیم.

وی به ثبت قانونی مبنی بر بازی کردن جوانان در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: من شرطی گذاشته‌ام که از این به عد جوانان هم بتوانند در لیگ برتر بازی کنند و حتی در لیست یازده نفره تیمها باشند.

عزیزی در مورد کی‌روش هم اظهار کرد: ما دیگر با کی‌روش قرارداد بسته‌ایم باید وی را حمایت کنیم کی روش و تیم ملی کار سختی را در استرالیا خواهند داشت و چون با تیمهای عربی روبرو می‌شویم این تیمها به لحاظ جنگ روانی از ما هم بهتر هستند بازیکن اسبق فوتبال کشورمان در مورد جریان زندانی شدن مایلی‌کهن توسط علی دایی گفت: البته در هر خانواده‌ای وجود دارد اما به این شکلش را ندیده بودم.

وی در مورد برنامه پر‌طرفدار هم اذعان کرد: پربیننده ترین برنامه فوتبال فقط به حاشیه می‌پردازد و به اصل فوتبال توجهی ندارد. عزیزی خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانم به تیم‌ ملی جوانان در راستای موفقیت فوتبال کشورمان خدمت کرده باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار