مربی تیم ملی جوجیستو: کسب 5 مدال با وجود داوری‌های ناعادلانه نتیجه خوبی بود

خوشبین اظهار داشت: جوجیستو نخستین حضورش را به طور رسمی در مسابقات ساحلی آسیا 2014 تجربه کرد که در نهایت با وجود قضاوت‌های ناعادلانه صاحب 5 مدال شدیم.

امیر خوشبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات آسیایی 2014 جوجیستو در تایلند گفت: رشته ورزشی جوجیستو اولین حضورش را در مسابقات آسیایی ساحلی 2014 تجربه می‌کرد و استایل Bjj برزیل را داشتیم که این استایل از رشته‌های حرفه‌ای است که اتحادیه آسیا این رشته را به بازی‌های ساحلی آسیا و داخل سالن آورده است و بازیکنان کوژمای عربی در این رشته بسیتر حرفه‌ای عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی جوجیستو کشورمان در 5 وزن مدال گرفت، سه مدال نقره توسط احمدرضا عیدی در وزن 60 کیلوگرم امیرحسین خادمیان در وزن 70 و محمد حضوری داور در وزن 80 کیلوگرم و سید علی اصغر دوکوهی در وزن 90 کیلوگرم و ایرج امیرخانی در رقابت‌های اوپن ویت با کسب 2مدال برنز به کار خود خاتمه دادند.

مربی تیم ملی جوجیتسو در خصوص سطح داوری در چهارمین دوره رقابت‌های آسیایی 2014 اذعان داشت: سطح داوری در این دوره از رقابت‌ها تعریف چندانی نداشت و قضاوتشان رضایت بخش نبود اما ما توانستیم با این داوری‌های ناعادلانه صاحب سکو شویم و جایگاه پنجم را در جدول به خود اختصاص دهیم همچنین رشته جوجیتسو به لیست بازی‌های ساحلی جهانی در سال 2017 نیز اضافه شد.

وی افزود: BJJ برای اولین بار به طور رسمی در این رقابت‌ها شرکت داشت و از حمایت وزارت ورزش،‌فدراسیون ورزش‌های رزمی و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنیم و امیدواریم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای را به فدراسیون داشته باشند زیرا که ورزش‌های رزمی دارای 50سبک مختلف است و پر مدال‌ترین فدراسیون نسبت به سایر فدراسیون‌ها است.

امیر خوشبین در پایان در خصوص برنامه‌های آینده تیم خاطرنشان کرد: نخستین مسابقه‌ای که در پیش رو خواهیم داشت رقابت‌های جهانی پاریس است و پس از آن رقابت‌های جوانان و نوجوانان یونان و سپس مسابقات 2015 و برنامه ریزی‌هایی در خصوص برنامه رقابت‌های سال‌های آینده برنامه های آینده تیم ملی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار