ثروتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لایحه "رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی" دولت مغایر با اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لایحه‌ای که دولت به عنوان "رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی" ارائه داده در تعارض با اقتصاد مقاومتی است.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم خراسان شمالی، بجنورد و مانه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قیمت نفت در بودجه‌بندی سال 94، اظهار داشت: در بودجه سال آینده با کاهش درآمدهای نفتی مواجه خواهیم شد، چراکه دولت در پروسه بودجه‌بندی به جای 100 دلار، 70 الی 80 دلار به نفت اختصاص خواهد داد.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، بودجه نفت بین 70 تا 80 دلار بسته می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید در بودجه‌بندی اقتصاد مقاومتی را مدیریت کند، اظهار داشت: متاسفانه تا به امروز دولت در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اقدام جدی نکرده است و لایحه‌ای که دولت به عنوان "رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی" ارائه داده در تعارض با اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: در بحث کشاورزی پیشنهادات جامعی از سوی دولت ارائه نشده و همچنین در ارتباط با بالا بردن ظرفیت‌های خالی هم اقدامی از سوی قوه مجریه صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در توزیع تسهیلات بانک‌ها برای افزایش تولید موفق نبوده، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داده و از ظرفیت موجود حداکثر استفاده را کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار