ورود "مجردها" به سیمای آذری شبکه سحر

پخش فیلم به منظور پر کردن اوقات فراغت مخاطبان شبکه های تلویزیونی ابزاری برای جذب مخاطبان است. شبکه سحر یکشنبه ها برای آذری زبان ها فیلم پخش می نماید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم سینمایی " مجردها " به مدیریت دوبلاژ مهدی حسین زاده برای پخش از سیمای آذری این شبکه دوبله شده و به زودی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.
 
مهدی حسین زاده، فائزه پیروی، شهباز دولت نژاد، محمد علی نوروش، مسعود ساداتی، ونوس محسن زاده، بهنام نعیمی، معصومه چابک و فردین قاسمی  صداپیشگانی هستند که " مجردها را به سرپرستی مهدی حسین زاده دوبله نموده اند.
 
ترجمه و ویراستاری متون "مجردها" را گلی بیاتی بر عهده داشته و لیلا بابایی صدابردار آن بوده است.
 
فیلم سینمایی " مجردها " بر اساس فیلم نوشتی از فرهاد توحیدی به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه کنندگی یدالله شهیدی تولید شده است.
 
"مجردها" داستان سه جوان (منوچهر، شاهکار و امیرحسین) است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند، اما با دزدیده شدن پول‌هایشان زندگی آنها تغییر می‌کند...
 
محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی، الناز شاکردوست، کاوه کاویان، آتیلا پسیانی، منوچهر آذری، طوفان شهیدی و فواد چامه بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.
 
فیلم سینمایی "مجردها" به مدت 90 دقیقه در گروه ترجمه دوبلاژ سیمای آذری شبکه بین المللی سحر دوبله شده و آماده پخش از این شبکه است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.