مروری بر مهمترین اخبار "علمی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مخالف تولید سیگار نیستیم، موافق افزایش مالیات هستیم، دندان‌ تیزکردن افراد سودجو برای قاچاق شیرخشک‌های رژیمی/ مصرف سالانه ۲۰ میلیون قوطی شیرخشک در کشور، باید منتظر شفاف شدن سابقه سیاسی و عملکردی گزینه پیشنهادی وزارت علوم بود/ توان مدیریتی و کار نامه اجرایی دانش آشتیانی روشن نیست و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

مخالف تولید سیگار نیستیم، موافق افزایش مالیات هستیم


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/23/2739520_581.jpg
دکتر هاشمی با بیان اینکه ما مخالف تولید سیگار نیستیم بلکه موافق افزایش مالیات بر سیگار هستیم گفت: هر تولیدی که منجر به کاهش واردات و ارتقاء کیفیت تولید داخل شود ما از آن استقبال می‌کنیم.

دندان‌ تیزکردن افراد سودجو برای قاچاق شیرخشک‌های رژیمی/ مصرف سالانه ۲۰ میلیون قوطی شیرخشک در کشور
دیناروند گفت: یک دلیل عمده کاهش شیرخشک‌های رژیمی در کشور دندان تیزکزدن افراد سودجویی است که این شیرخشک‌ها را از کشور خارج می‌کنند و آن را در کشورهای همسایه به فروش می‌رسانند.

باید منتظر شفاف شدن سابقه سیاسی و عملکردی گزینه پیشنهادی وزارت علوم بود/ توان مدیریتی و کار نامه اجرایی دانش آشتیانی روشن نیست

سلیمی گفت: آنچه مسلم است برای اکثر نمایندگان توان مدیریتی و کارنامه اجرایی دکتر احمد دانش آشتیانی روشن نیست و طبق روال قبلی مشورتی با نمایندگان در خصوص این موضوع نشده است.

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فردا پایان می‌پذیرد
توکلی گفت: مهلت ثبت‌نام ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا فردا یکشنبه 25 آبان است.

ال جی Gwatch R با قیمتی 300 دلاری آمد
اولین ساعت هوشمند صفحه گرد شرکت ال جی از امروز توسط شرکت T- mobile عرضه خواهد شد.

۵ طرح اختراعی مورد تایید قرار گرفت
شلماشی گفت: در جلسه پذیرش، بررسی و داوری اختراعات دفتر مالکیت فکری از میان ۱۵ طرح رسیده به شورای تخصصی ۵ طرح مورد تایید قرار گرفت.

واکسن هموفیلوس آنفلوآنزا، سدی مقابل مننژیت نوزادی است

رشیدیان گفت: ورود واکسن هموفیلوس آنفلوآنزا به سیستم واکسیناسیون کشوری به همراه چند واکسن دیگر، تحت عنوان واکسن پنتاوالان،‌ کاهش ابتلا به عفونت‌های نوزادی را به همراه خواهد داشت.

آخرین اخبار مربوط به تماس‌های تلفنی سامانه 1690 اعلام شد/ثبت 500 شکایت تعرفه‌ای
پیوندی آخرین اخبار مربوط به تماس‌های تلفنی سامانه 1690 را اعلام کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار