مایلی‌کهن خواستار دلجویی دایی شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: این احتمال وجود دارد که مایلی‌کهن بعد از انجام شدن مراحل اداری، بابت رضایت‌نامه وکیل دایی امروز از زندان آزاد شود .

ناصر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با رضایت نامه‌ای که وکیل دایی بابت آزادی مایلی‌کهن به مراجع قانونی ارائه داده است، این احتمال وجود دارد که بعد از سپری شدن مراحل اداری، مایلی‌کهن امروز عصر علی‌رغم میل باطنی‌اش از زندان  آزاد شود.

پیکشوت فوتبال کشورمان بیان کرد: اگر مراحل اداری زود انجام شود، آزادی مایلی‌کهن هم اتفاق می‌افتد اما تا جایی که من از محمد خبر دارم وی خواسته که دایی از او دلجویی کند و با این کار تمام مشکلات را حل کند وگرنه مایلی‌کهن همان رفتار سابق خود را ادامه می‌دهد چرا که این شکایت باعث شده است که مایلی‌کهن 5 روز را در زندان سپری کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شکایتی که دایی برعلیه اخوی بنده نیز انجام داده بود نادر نیز قبل از اینکه حکم جبرانی صادر شود به کلانتری میدان ارگ رفت تا همانند مایلی‌کهن مجازات شود و طبق آخرین خبر، برادر من مبلغ 100 هزار تومان جریمه شده است و وی اظهار داشت که این جریمه را پرداخت نخواهد کرد و همانند مایلی‌کهن خواستار رفتن به زندان است تا در کنار محمد این دوران را سپری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۰۰:۳۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
همه این ادا و اطوارها از روی شکم سیری یه مشت گدا گشنه است که از فوتبال ورشکسته ایران به پول و پله ای رسیدن و حالا خدارو هم بنده نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
arman
۲۲:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
نوش جانتان زندان برای شما هتل است! در ضمن به نوه های مایلی کهن خوب دیکته گفته بودند وآنها هم خوب نوشته بودند! از رو نمی روید!
United States of America
حسین
۲۲:۱۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
کل یوم همتون قشنگ !!! هستید .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
من کاری ندارم مقصر کیست ولی اگه مایلی کهن دنبال جنجال و مطرح کردن خود نبود بدون سرو صدا و خبر کردن خبرنگاران خود را به کلانتری معرفی میکرد حالا شما فکر کنید که حضور فیلمبردار و خبرنگاران و اصرار این اقا جهت دستبند زدن چیه،،،،،!?
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۱۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
تاسف آور است که افرادی انتظار دارند از لجبازی بی اخلاقی و عدم پذیرش حکم قاضی عذرخواهی شود فرهنگ این مملکت به چه جهتی حرکت می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
مایلی کهن حقش بود.
آخرین اخبار