فروش پیراهن‌های بایرن مونیخ رکورد شکست

مدیر تجاری و امور بازرگانی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد طی فصل گذشته بیش از یک میلیون پیراهن بازیکنان این تیم به فروش رسیده که بالاترین رکورد باشگاه باواریایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، آندرئاس یانگ مدیر تجاری و امور بازرگانی بایرن مونیخ گفت: در فصل گذشته مجموعا یک میلیون و 300هزار عدد پیراهن بازیکنان بایرن فروخته شد که نه تنها بیشترین رکورد در میان تمامی تیم‌های حاضر در بوندسلیگا محسوب می‌شود بلکه در تاریخ باشگاه باواریایی‌ها هم بی‌سابقه بوده است. این رکورد جدیدی برای فوتبال آلمان محسوب می‌شود.

یانگ در ادامه افزود: نمی‌توان گفت پیراهن کدام بازیکن بیش از بقیه فروش رفته، هواداران با خرید خود نشان دادند تا چه اندازه از تیم و تمامی بازیکنان آن حمایت می‌کنند.

البته پیراهن شماره 19 ماریو گوتزه که زننده گل پیروزی بخش آلمان مقابل تیم ملی آرژانتین و قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 شد از بقیه محبوب‌تر است. تاکنون پیراهن هیچ دروازه‌بانی مانند پیراهن مانوئل نویر فروش نکرده است. البته مدیر تجاری بایرن مونیخ به تعداد آن اشاره نکرد.

بایرن مونیخ هم اکنون با اختلاف 4 امتیازی نسبت به تیم دوم، درصدر جدول بوندسلیگا قرار دارد. این تیم در مرحله گروهی چمپیونزلیگ هم صعود خود به دور بعد را قطعی ساخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار