درخشنده: لازم‌الاجرا کردن قوانین جدید نیاز به زمان داشت/ کارت قرمز به تیم ارومیه داده شد نه سعید

در دیدار هفته دوم لیگ والیبال میان تیم‌های شهرداری ارومیه و نوین کشاورز سرداور مسابقه به تیم میزبان کارت قرمز نشان داد.

غفار درخشنده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: این کارت قرمز به سعید معروف داده نشد بلکه یک اخطار تیمی بود و برای تیم والیبال شهرداری ارومیه صادر شد نه بازیکن خاص.

ناظر دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و نوین کشاورز تصریح کرد: در خلال بازی بازیکنان تیم شهرداری ارومیه یک بار به نشان اعتراض به سمت داور دوم رفتند که این حرکت آن‌ها با کارت زرد همراه شد در ادامه مسابقه "شهرام محمودی" به سمت داور دوم دیدار رفته و سعید معروف وی را به آرامش دعوت کرد و خود با داور پایین به صحبت پرداخت در این حین داور اول به وی اعلام کرد که هیچ بازیکنی حتی کاپیتان حق صحبت کردن با داور دوم را ندارد و برای دومین بار اخطار را به تیم شهرداری ارومیه با بیرون کشیدن کارت قرمز نشان داد.

درخشنده در خصوص اجرای قوانین جدید در لیگ امسال اظهار داشت: این اقدام ناگهانی، اعتراضات بازیکنان را در طول دیدارها بیشتر کرده است خطای توری که در مسابقات از سوی داور گرفته می‌شود تنها به این خاطر است که حکم اجرای قوانین به طور ناگهانی و به یک باره اعلام شده است.

وی تصریح کرد: به نظرم اگر مسئولان اجازه می‌دادند تا حداقل 2هفته تیم‌ها براساس قوانین جدید تمرین می‌کردند و با آن‌ هماهنگ می‌شدند بهتر بود چون هنوز والیبالیست‌ها به این قوانین عادت نکرده‌اند و این امر میزان اعتراضات را بالا برده است.

درخشنده استقبال ارومیه‌ای‌ها را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: انتظار حضور این تعداد تماشاچی در سالن را نداشتم به طوری که مسئولان میزبان اقدام به بستن درب‌های سالن کردند. در این دیدار سعید معروف با انجام برخی حرکات انفرادی در 2الی 3 مورد نشان داد که همان سعید جهانی است.
خیلی خوشحالم که شاهد حضور و بازگشت "محمد محمدکاظم" قطر پاسور اسبق تیم ملی کشورمان به روزهای اوج هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار