در اولین نمایشگاه مطبوعات دولت یازدهم چه گذشت؟

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها دولت یازدهم در سال 93 با شعار "رسانه، آزادی مسئولانه" همراه با حاشیه‌هایش امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها از روز هفدهم آبان ماه آغاز به فعالیت کرده است و تا روز جمعه بیست و سوم آبان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه مطبوعات دولت یازدهم است تفاوت هایی با سالهای قبل دارد.

میزان اقبال عمومی از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها به اندازه سالهای قبل نبود و در برخی از ساعات پایانی نمایشگاه بیشتر از ساعات اولیه بازدید کننده نمایشگاه داشت.

شاید با دعوت از هنرمندان و ورزشکاران محبوب مردم، این اتفاق به وجود آمد که شاهد ازدحام در برخی از غرفه‌ها باشیم.

این نمایشگاه میزبان عوامل فیلم "پوسته"، مصطفی آل‌احمد، حمید فرخ‌نژاد، سید جمال ساداتیان و گیتی معینی در عرصه هنر و از میان ورزشکاران احمدرضا عابدزاده،‌حمید استیلی و محمود فکری و دیگر چهره‌های سیاسی کشور بود.

ضعف در اطلاع رسانی یکی از مشکلات بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها بود که البته این مشکل سالهای گذشته نیز اتفاق افتاده بود. بطوریکه مراکز اطلاعاتی نمایشگاه جنبه‌ی تشریفاتی گرفته و به جز ارائه نقش کلی نمایشگاه و جدول برگزاری نشست‌های آموزشی قادر به عرضه خدمات اطلاعاتی دیگر نبودند.

در میان نشریات مکتوب حاضر در نمایشگاه، غرفه نشریه مردمی خانواده سبز در بیشتر اوقات نمایشگاه ازدحام جعیت داشت و حضور پیگیرانه هرمز شجاعی‌مهر و ارتباط خوب و صمیمانه با متقاضیان موجب محبوبیت افزودن این نشریه پرطرفدار شده است.

از مهمانان نمایشگاه مطبوعات، احسان و سولماز زوج مشهور "ماه عسل" بودند که با استقرار در غرفه "خانوداه سبز"، جمعیت زیادی را به آن جا کشاندند.

نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها دولت یازدهم نقاط ضعف و قوتی را داراست که امید است در نمایشگاه‌های سالهای بعد نقاط ضعف به قوت و نقاط قوت، بیشتر و پررنگتر شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار