رهنما: پاسخ منتقدان را شاگردانم می‌دهند/ آقایان سرمربی شوند تا ببینیم چه می‌کنند!

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: گروهی هستند که مدام به حاشیه سازی می‌پردازند، از رییس فدراسیون می خواهم هدایت تیم ملی را به آن‌ها بسپارد تا ببینیم چه نتایجی بدست می‌آورند!

مسعود رهنما سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من پیش از مسابقات آسیایی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم، هر چند تمایلی به هدایت تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی اینچئون نداشتم ولی سرمربیگری این تیم را در کره جنوبی بر عهده گرفتم و شاهد بودیم که نتایج قابل قبولی در این رقابت‌ها بدست آوردیم.
 
همچنین در رقابت‌های جهانی آلمان که هفته‌ی گذشته برگزار شد برای نخستین بار در تاریخ کاراته توانستیم قهرمان کمیته تیمی شویم و نتایج این رقابت‌ها نیز در خور توجه بود.
 
رهنما در ادامه گفت:کارنامه مربیگری‌ من مشخص است از سال 79به عنوان مربی جوانان آغاز به کار کردم و از آن سال به بعد در رده‌های سنی مختلف به عنوان مربی ، کمک مربی و سرمربی فعالیت داشته‌ام طی این مدت نیز شاگردان خوبی را به تیم ملی معرفی کرده‌ام که سوابق آنها نیز مشخص است، در مسابقات جهانی قبرس سال 84 سه تن از شاگردان مستقیم من به نام‌های سعید حسنی پور ، حامد زیگساری‌ و علیرضا اجدادی به مدال طلا دست یافتند همچنین شاگردانم دررقابت‌های آسیایی و جهانی متعدد به عناوین قابل توجهی دست یافته‌اند .
 
وی اظهار داشت: با تمام این تفاسیر تمایل زیادی برای سرمربیگری در بازی‌های آسیایی اینچئون نداشتم و برای مسابقات جهانی آلمان نیز می‌خواستم دوستان کمک من هدایت تیم ملی عهده‌دار شوند که با توجه به اینکه حاشیه‌سازان برای این دوستان حاشیه‌سازی می‌کردند فدراسیون من را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و همین امر سبب شد اختلافاتی بین دوستان و فدراسیون به وجود آید.
 
رهنما در خصوص مسابقات جهانی آلمان گفت: برد مسابقات جهانی متعلق به آقایان مهدی جعفری، شهرام هروی، حسین روحانی، سید محمد حسینی، ایزدی و صد البته مدیریت صحیح علیرضا سمندر و خون و دل خوردن‌های آشوری و زحمات خالصانه شاه محمدی است.
 
وی ادامه داد: خداوند سمندر را دوست دارد چرا که در زمان مدیریت اتفاقاتی رخ داد که حاشیه‌سازان در حسرت آن‌ها بودند، نخستین شکست ژاپن،قهرمانی کمیته تیمی جهان،قهرمانی مقتدرانه در آسیا،کسب سه مدال طلا در بازی‌های آسیایی، کسب اولین مدال جهانی بانوان کاراته ایران از جمله اتفاقاتی بود که زمان ریاست سمندر رخ داد.
 
رهنما تصریح کرد: من در مسابقات جهانی آلمان از قهرمان سه هفته پیش بازی‌های آسیایی( سعید حسنی‌پور) که جگر گوشه من بود گذشتم و خداوند قهرمانی را به من هدیه داد، همچنین علیرضا سمندر از فرزند خود حسین سمندر گذشت و این نتایج به لطف خدا به دست آمد به طوری که  تمامی مسئولان کسب این عنوان را به کاراته ایران و فدراسیون تبریک گفتند، با این حال حاشیه‌سازان همچنان به دنبال حاشیه سازی هستند.
 
وی گفت: پاسخ حاشیه سازان را من  نمی‌دهم، آنها منتظر پاسخ مشابه از سوی کاپیتان سابق تیم ملی و قهرمان بازی‌های آسیایی باشند، قهرمان کاراته جهان و دانشجویان جهان پاسخ مشابه آنها را خواهند داد.
 
رهنما ادامه داد: از سمندر خالصانه می‌خواهم سکان هدایت تیم ملی را در مسابقات آسیایی به دست این آقایان(حاشیه سازان) بدهد تا در این رقابت‌ها همانند رهنما پنج مدال طلا یک نقره و یک برنز بدست بیاورد و در کمیته تیمی ژاپن را شکست دهند، از رئیس فدراسیون می‌خواهم آقایان را برای مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سرمربی قرار دهد تا ببینیم باز هم ایران در کمیته تیمی قهرمان می‌شود یا خیر!
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:  حاشیه‌ سازان در سایت‌های غیر رسمی دشنام‌های رکیکی به من و سایر خدمت گزاران کاراته می‌دهند که این نشان از عصبانیت آنها دارد و هر چه آنها در راه خود پافشاری کنند لطف خدا بیشتر می شود به موفقیت‌های بیشتری دست خواهیم یافت.
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، حاشیه ، خالصانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار