در نشست تخصصی مدیران راهداری سراسر کشور مطرح شد

انجام روکش آسفالت راه‌های روستایی نیازمند همکاری دهیاریهاست

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ایجاد خط کشی در راه‌های روستایی و انجام روکش آسفالت راه‌های روستایی نیازمند همکاری دهیاریهاست و این همکاریها در افزایش ایمنی راه های روستایی بسیار تاثیرگذار است

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سید حسین میرشفیع در نشست تخصصی مدیران راهداری سراسر کشور که امروز (چهارشنبه) در مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان برگزار شد، معاون راه روستایی تصریح کرد: آمار نشان می دهد در ماه‌های اخیر میزان تلفات رانندگی در راه های روستایی کاهش یافته است و بیشترین تلفات در راه های روستایی به عابران پیاده و موتورسواران اختصاص دارد.
 
میرشفیع با اشاره به اینکه  آشکارسازی ادوات کشاورزی به هنگام عبور از راه‌ها در کاهش حوادث رانندگی در راه‌های روستایی اهمیت زیادی دارد،افزود: راهداران می توانند با کمک بهیاری ها در این مساله مهم نیز تاثیرگذار باشند.
 
معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه افزود: راهداران در کمک به رانندگان در راه‌های روستایی باید به همکاری خود به دهیاریها نیز توجه جدی داشته باشند تا حوادث و خسارات آن در راه‌های روستایی کشور به حداقل برسد.
 
میرشفیع درادامه تصریح کرد: ایجاد خط کشی در راه‌های روستایی و انجام روکش آسفالت راه‌های روستایی نیازمند همکاری دهیاریهاست و این همکاریها در افزایش ایمنی راه های روستایی بسیار تاثیرگذار است.
 
وی افزود: بدون شک با افزایش نزولات آسمانی وظیفه راهداران و راهسازان بسیار خطیر است به طوری که دولت برای کمک به این مساله هفته گذشته 200 میلیارد تومان به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص داد.
 
معاون وزیر خاطر نشان کرد: حضور پیمانکاران توانمند در احداث راه‌های روستایی بسیار ضروری است زیرا فعالیت این پیمانکاران سبب خواهد شد که پروژه‌های راه‌های روستایی در زمان مقرر تحویل سازمان راهداری شود.
 
نشست تخصصی مدیران راهداری کشور روز چهارشنبه به منظور ایجاد هماهنگی های لازم در ارائه خدمات راهداری به رانندگان در فصل زمستان برگزار شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پیمانکاران ، جاده ، سوانح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار